ارور و راه حل پیغام خطا هنگام فلش رام در HTC

نویسنده: محمد حسن پور
بازدید: 1600 نفر
به روز رسانی:

اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که به محض مشاهده ی پیام Failed یا شکست در نصب، به هیچ عنوان نباید گوشی خود را ریبوت کنید. در صورتی که چنین کاری را انجام دهید، امکان شناسایی مشکل از بین می رود و دستگاه شما بریک می شود. بنابراین، پیش از ریبوت کردن دستگاه ابتدا باید مشکل شناسایی شود. این مشکل ممکن است از قسمت های مختلف ارتباط باشد؛ از کابل استفاده شده برای ارتباط گرفته، تا پورت موبایل و تا کانفیگ ADB و فست بوت ممکن است باعث بروز ارور در فرآیند شوند.

 

در لیست زیر تعدادی کم خطرترین ارورهای موجود را تهیه کرده ایم. با مشاهده ی این ارورها می توانیددستگاه خود را ریبوت کنید.

۷ RU_CID_FAIL: حل این مشکل کاملاً وابسته به پیام خطای آن می باشد. برای حل این ارور باید بررسی کنید که SuperCID وجود داشته باشد. یا چک کنید که فایلی که قصد فلش کردن آن را دارید، CID هماهنگ با فایل android-info.txt داشته باشد.

 

۱۰ RU_MODELID_FAIL: بخش MID موجود در فایل android-info.txt با MID دستگاه اندرویدی هماهنگ نیست.

 

۱۲ signature fail: رام فعلی شما دارای یک امضا است که آن امضا با رامی که قصد فلش دارید برابر نیست و این ارور را میدهد معمولا این زمانی اتفاق میافتد که از یک اندروید بخواهید به نسل اندرویدی دیگری بروید. برای حل میباسیت آپدیت OTA کنید به اندروید بالاتر بروید بعد رام با اندروید بالاتر را فلش کنید یا رام در هم ورژن نسل اندروید خود فلش کنید.

 

۲۲ RU_HEADER_ERROR: معمولاً این ارور به دلیل مشکلاتی در فایل زیپ و فرآیند اکسترکت کردن آن رخ می دهد.

 

۲۳ parsing image fail: به معنی وجود مشکلی در فایل image موجود در فایل زیپ است.

 

۲۴ android-info fail: در فایل android-info.txt موجود در پکیج زیپ مشکلی وجود دارد.

 

۳۲ header error: مشکلی در خواندن یا اکسترکت کردن فایل زیپ وجود داشته است و گوشی موفق به انجام کامل این فرآیند نشده است. این ارور مفهومی نزدیک به ارور شماره ی ۲۲ دارد.

۳۳ Error is not yet clear:این ارور به معنی وجود مشکلی در کل فرآیند نصب می باشد ولی هنوز دقیقاً مشخص نیست که ارور از کدام بخش می باشد. زمانی که دستگاه بتواند ارور را شناسایی کند، این ارور به یک پیام دیگر تبدیل می شود که مشکل را به کاربر اعلام می کند. در حقیقت این ارور می تواند ناشی از یک مشکل سخت افزاری برای دستگاه نیز باشد. بنابراین، در صورتی که مشکل از سخت افزار دستگاه باشد با چندین با ریبوت کردن و فلش کردن نیز نمی تواند مشکل را حل کرد.

 

۳۵ FAILED (remote: 35 RU_PARTITION_NOT_SUPPORT <PartitionName>):

به این مفهوم است که شما نمی توانید یک فایل ایمیج معمولی را در حال دانلود مد فلش کنید. بلکه باید این کار را در حالت بوت لودر انجام دهید.

 

۴۱ Wrong Model ID: به معنی عدم سازگاری دستگاه می باشد.

 

۴۲ Wrong Customer ID: مشکل ناشی از CID نادرست و ناهماهنگ می باشد که پیشتر نیز توضیح داده شد.

 

۹۰ pre-update FAIL: به این مفهوم است که دستگاه تنها یک بوت فلش شده را اجرا کرده است و شما باید فرآیند را به سرعت انجام دهید تا سایر پارتیشن ها نیز فلش شوند. از این پس، نسخه ی جدید htc_fastboot.exe در هنگام بروز ارور ۹۰ به صورت خودکار اقدامات لازم برای ریبوت را انجام می دهد. در صورتی که این نرم افزار اقدام به بوت کردن سیستم عامل اندروید در دستگاه شما را داشت، آن را به حالت دانلود مد بازگردانید. در صورت انجام این کار، ادامه ی فرآیند به صورت خودکار انجام می شود. در صورتی که این اتفاق رخ نداد، با استفاده از قدم سوم همین آموزش دوباره فرآیند فلش کردن را اجرا نمایید.

 

 

پست های اختصاصی سایت :

روش جدید حذف FRP | گوگل اکانت هواوی JKM-AL00 اندروید 8

حذف FRP | گوگل اکانت تمام گوشی های هواوی از اندروید 6 تا 9


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *