آموزش کامل ساخت اکانت شیائومی (Mi Account)

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 818 نفر
به روز رسانی:

آموزش کامل ساخت اکانت شیائومی (Mi Account)

آموزش کامل ساخت اکانت شیائومی (Mi Account)اکانت شیائومی (Mi Account) از موارد مهمی هست، که بعد از خرید گوشی های شیائومی باید اقدام به ساخت آن کنید، در اینجا نحوه ساخت، نحوه ورود و بازگردانی اکانت شیائومی (Mi Account) را به شما آموزش میدهیم.

اکانت شیائومی (Mi Account)

یکی از اقدامات مهمی که بعد از خرید گوشی های شیائومی باید انجام دهید، ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) می باشد. مانند دیگر برندها، شیائومی هم در گوشی های خود درخواست ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) را می کند. ساختن می اکانت کار سختی نمی باشد و کمتر از چند دقیقه می توانید صاحب یک می اکانت از شیائومی بشوید. با ساخت می اکانت امنیت دستگاه شما هم افزایش پیدا میکند و می توان این سرویس شیائومی را در پلتفرم اندروید یکی از ایمن ترین و کاربردی ترین سرویس ها معرفی کرد.

 

با ساخت اکانت شیائومی (Mi Account)  یک فضای ابری شیائومی 5 گیگابایتی در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید پیام ها، مخاطبین، یاداشت ها، گالری و … را در آن ذخیره کنید. همچنین در صورت گم کردن یا دزدیده شدن گوشی شیائومی شما گوشی شما قفل شده و فردی جز شما نمی تواند به محتوا داخل گوشی دست پیدا کند. علاوه بر این ها شما برای استفاده از گجت های شیائومی نیاز به اکانت شیائومی خواهید داشت. پس پیشنهاد میکنم اگر از گوشی شیائومی یا یکی از گجت های شیائومی استفاده میکنید حتماً اتا انتها با شیائومی ایران همراه باشید.

روش اول: ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) از طریق تنظیمات

روش اول: ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) از طریق تنظیمات

اگر شما از گوشی شیائومی استفاده میکنید این روش برای شما مناسب می باشد.

ابتدا به تنظیمات گوشی شیائومی خود بروید و سپس به بخش حساب Mi یا Mi Account وارد شوید، بر روی ایجاد یک حساب کاربری / creat account کلیک کنید.

توجه داشته باشید که گوشی شما باید متصل به اینترنت باشد

برای ایجاد حساب کاربری شما چهار روش در اختیار دارید:

  1. شماره همراه
  2. ایمیل
  3. اکانت جیمیل
  4. اکانت فیسبوک

روش پیشنهادی ما استفاده از شماره همراه می‌باشد، که هم سریع تر و هم امنیت بالاتری را دارد و همچنین بازگردانی اکانت هم در این روش آسان تر می‌باشد. نکته مهمی که هنگام وارد کردن شماره باید توجه داشته باشید ابتدا پیش شماره کشور را روی ایران (98+) و سپس شماره خود را بدون صفر وارد کنید: به طور مثال 9123456789

در مرحله بعدی یک کد شش رقمی برای شما از طریق پیامک ارسال می شود که آن را وارد کرده و روی گزینه بعدی کلیک کنید.

نکته: در صورت دریافت نکردن کد  ابتدا از درست بودن شماره همراه خود اطمینان حاصل کنید و سپس روی ارسال مجدد کلیک کنید.

در این مرحله باید یک رمز را وارد کنید، که رمز اکانت شیائومی (Mi Account) شما می باشد. دقت کنید رمز خود را ترکیبی از اعداد، حروف کوچک و بزرگ و بین 8 تا 16 کارکتر باشد. دقت کنید که این رمز را هرگز فراموش نکنید و اطمینان حاصل کنید تا به درستی آن را وارد کرده اید. برای اطمینان از این موضوع روی علامت چشم آبی کلیک کنید تا رمز را مشاهده کنید و بعد روی گزینه بعدی کلیک کنید.

اکنون شما موفق به ساخت اکانت شیائومی شده اید، برای استفاده از فضای ابری شیائومی روی گزینه Xiaomi Cloud کلیک کرده و می توانید گزینه امنیتی پیدا کردن دستگاه را فعال کنید تا درصورت گم شدن و دزدیده شدن گوشی شما یک لوکیشن برای شما ارسال شود هم چنین می توانید گوشی خود را از راه دور پاک کرده و یا پیامی را روی صفحه نمایش دهید، پس حتماً این گزینه را فعال کنید. برای استفاده از فضای ابری می توانید گزینه های مورد نظر را روشن نمایید.

ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) از طریق سایت

روش دوم: ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) از طریق سایت

برای ساخت اکانت شیائومی (Mi Account) ابتدا وارد سایت global.account.xiaomi.com شوید در این جا هم مانند روش قبل چهار روش برای ساخت می اکانت دارید:

  1. شماره همراه
  2. ایمیل
  3. اکانت جیمیل
  4. اکانت فیسبوک

روش پیشنهادی ما گزینه یک از طریق شماره همراه می باشد، روی گزینه Create using a phone number کلیک کرده و کشور را روی ایران گذاشته و شماره همراه خود را بدون صفر وارد نمایید. بعد از وارد کردن شماره یک کد 6 رقمی برای شما ارسال می شود، آن را وارد کرده و سپس رمز عبور که ترکیبی از حروف بزرگ و کوچیک و اعداد هست را انتخاب کنید و بعد از فیلد های مورد نظر را پر کنید.

 

بازگردانی اکانت شیائومی - فراموشی رمز

بازگردانی اکانت شیائومی – فراموشی رمز

برای بسیاری از کاربران پیش آمده تا رمز اکانت های خود را فراموش کنند، برای این کار کافیست وارد این لینک شوید و ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا لینک رمز عبور مجدد برای شما ارسال شود.

 

درصورت داشتن مشکل یا سوال در نحوه ساخت، وارد شدن یا بازگردانی می اکانت در قسمت نظر ها پاسخگو شما هستیم.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *