آیپد مینی ۵ احتمالاً از قلم اپل و کیبورد هوشمند پشتیبانی می کند

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 817 نفر
به روز رسانی:

بر اساس جزئیات جدید منتشر شده توسط «استیو توروتون اسمیت» -یکی از توسعه دهندگان فعال در توییتر- آیپد مینی جدید و آیپد نسل بعدی اپل ممکن است از قلم اپل و کیبورد هوشمند پشتیبانی کنند.

تروتون اسمیت در حال بررسی و تحلیل نسخه‌ی بتای جدید ترین سیستم عامل اپل برای آیپد‌های جدید است. البته او پیش از هرچیز اعلام کرده که هنوز نمی‌توان به طور دقیق این اطلاعات را تایید کرد.

بنابر اطلاعاتی که توروتون اسمیت موفق شده از تحلیل‌هایش به دست بیاورد مدل‌های آیپد با اسم رمز‌های J210، J211، J217 و J218‌ در دو اندازه‌ی مختلف عرضه خواهند شد که احتمالا یکی از آن‌ها مربوط به آیپد مینی ۵ و دیگری مربوط به نسل ششم آیپد‌های اپل باشد. بنابر شایعات آیپد نسل ششم دارای نمایشگر ۱۰ اینچی خواهد بود که کمی بزرگتر از نمایشگر نسخه‌ی نسل گذشته ۹.۷ اینچی به شمار می‌رود.

آیپد مینی 5

به نظر می‌رسد که هر دو نسخه از این آیپد‌ها بتوانند از کیبورد هوشمند و قلم اپل پشتیبانی کنند. موضوعی که البته دور از ذهن نیست چرا که اپل پیش از این نشان داده که علاقمند است تا پشتیبانی از قلم خود را در دستگاه‌های بیشتری فراهم نماید.

آیپد جدید احتمالا از Touch ID‌ پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین به نظر می‌رسد شکل کلی آن‌ها شبیه به محصولات کنونی اپل باشد. مدل‌های آیپد پرو از Face ID استفاده می‌کنند اما آیپد جدید و آیپد مینی پیش روی اپل احتمالا با استفاده از Touch ID قیمت پایین‌تری خواهند داشت.

انتظار می‌رود که آیپد مینی ۵ و آیپد نسل ششم اپل اوایل سال ۲۰۱۹ رونمایی شوند چرا که نشانه‌هایی از وجود این دستگاه‌ها را در iOS 12.2 دیده بودیم. اپل چند سال گذشته به برگزاری رویداد‌ها در ماه فروردین پرداخته، بنابراین شاید بتوانیم نشانه‌هایی از آیپد مینی ۵ و آیپد نسل ششم اپل را در این مراسم مشاهده کنیم.

 

[echo]topandlt;div style=topandquot;border-radius: 30px; margin: 10px; padding: 10px; background-color: ##b76a6ab3; filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr=#fff4b1 , endColorstr=#fff9d9); background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(#f3cdcf), to(#dd6868)); border: 1px solid #d1111a;topandquot;topandgt; topandlt;div style=topandquot;background: url() right center no-repeat; padding-right: 50px; min-height: 40px;topandquot;topandgt;

فایل های دیگر در وبسایت:

topandlt;/divtopandgt; topandlt;/divtopandgt;[/echo]


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *