ارور و راه حل پیغام خطا هنگام فلش رام در HTC(بخش دوم)

نویسنده: محمدحسین حلاج شوشتری
بازدید: 849 نفر
به روز رسانی:

ارور و راه حل پیغام خطا هنگام فلش رام در HTC(بخش دوم)

 

۹۹ UNKNOWN: این خطا معمولاً زمانی رخ می دهد که دستگاه اندرویدی در زمان فلش کردن رام با یک مشکل امنیتی روبرو شود.

 

۱۳۰ wrong model ID: این ارور کاملاً شبیه به ارور شماره ی ۴۱ می باشد و تنها شماره ی آن متفاوت است.

 

۱۵۵: این ارور می تواند مفهوم های متفاوتی داشته باشد: ۱) نیاز به ریلاک کردن بوت لودر وجود دارد. ۲) ( در صورتی که در حالت S-ON هستید ): نسخه های رام، سیستم عامل و RUU با یکدیگر سازگار نیستند. بخوانید: نحوه انتخاب و دانلود رام رسمی HTC

۱۷۰ Check USB: بخش RUU به دلیل عدم عملکرد صحیح ADB اجرا نمی شود. بخوانید: آموزش نصب ADB و FastBoot + دستورات آن

 

۱۷۱ USB Error: به تازگی پس از ریبوت های RUU این ارور رخ می دهد. این خطا به دلیل مشکل در ارتباط و عدم امکان ساخت فلش RUU به صورت مجازی در زمانی مشخص می باشد. در حال حاضر ناهماهنگی هایی میان پورت های USB 3 و ۳.۱ با فست بوت و ADB و همچنین مشکلاتی در بخش تشخیص دستگاه ویندوز ۱۰ می توانند سبب بروز این ارور بشوند.

در حقیقت، اگر بروی صفحه نمایش خود عبارت های زیر را مشاهده کردید، می توانید با خیالی راحت دستگاه خود را ریبوت کنید: bootloader) start image[hboot] unzipping & flushing)…

پیشتر ارورهایی را به شما معرفی کردیم که ریبوت کردن دستگاه با به وجود آمدن آن ها ریسک پایینی داشتند. اما اگر پس از انجام کارهای معرفی شده بازهم با پیام اروری روبرو شدید،  دیگر نباید دستگاه را ریبوت کنید و به جای آن باید اقدام های زیر را انجام دهید.

ارور ۷ RU_CID_FAIL: اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما دارای SuperCID با دستور htc_fastboot oem writecid 11111111 می باشد. یا فایل android-info.txt موجود درون پکیج زیپ رام را ویرایش کنید تا بتوانید CID خود را درون لیست آن داشته باشید. اطلاعات بیشتر برای SuperCid کردن

 

۱۰ RU_MODELID_FAIL: مدل آی دی ( Model ID ) نوشته شده در فایل android-info.txt را با Model ID دستگاه خود مقایسه کنید و بررسی کنید که حتماً باهم یکی باشند.  به صورت معمول، با ایجاد SuperCID برای دستگاه، دستگاه ارورهای CID و MID را با یکدیگر اشتباه می گیرد. با این حال، به تازگی HTC این مشکل را برطرف کرده است. بنابراین، از این پس ناسازگاری های مربوط به MID به وسیله ی SuperCID نادیده گرفته نمی شوند. همچنین، شما نیاز خواهید داشت تا فایل رام را آنزیپ کرده و سپس MID آن را تغییر دهید و دوباره آن را به حالت فشرده شده یا زیپ تبدیل کنید. یا در راه حلی دیگر می توانید MID دستگاه خود را تغییر دهید که البته انجام این کار نیاز به مهارت ویژه ای در این زمینه دارد.

 

۱۲ signature fail: رام فعلی شما دارای یک امضا است که آن امضا با رامی که قصد فلش دارید برابر نیست و این ارور را میدهد معمولا این زمانی اتفاق میافتد که از یک اندروید بخواهید به نسل اندرویدی دیگری بروید. برای حل میباسیت آپدیت OTA کنید به اندروید بالاتر بروید بعد رام با اندروید بالاتر را فلش کنید یا رام در هم ورژن نسل اندروید خود فلش کنید.

 

۲۲ RU_HEADER_ERROR: ابتدا دقت کنید در صورتی که برای تغییراتی فایل رام را آنزیپ کرده اید، به درستی دوباره آن را زیپ کرده باشید. در صورتی که علاوه بر فایل های زیپ شده به وسیله ی خود، با فایل های زیپ شده ی به وسیله ی افراد معتبر نیز چنین مشکلی وجود داشت، برای حل آن نیاز به اطلاعات بیشتری می باشد و نمی توان یک راهنمایی جامع در مورد تمامی بخش های آن ارائه داد.

 

 

پست های اختصاصی سایت :

روش جدید حذف FRP | گوگل اکانت هواوی JKM-AL00 اندروید 8

حذف FRP | گوگل اکانت تمام گوشی های هواوی از اندروید 6 تا 9


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *