اقدامات لازم قبل از برداشتن هارد (EMMC) گوشی

نویسنده: حسین کاری
بازدید: 1275 نفر
به روز رسانی:

اقدامات لازم قبل از برداشتن هارد (EMMC) گوشی

  1. تعویض هارد
  2. گوشی خاموش
  3. تست خرابی هارد
  4. روش تشخیص هارد خراب در برخورد با گوشی خاموش

 

دوستان و همراهان گرامی سلام

در این پست قصد دارم چند روش برای تشخیص خرابی هارد ( Emmc) رو خدمتتون ارائه کنم استفاده ار این روشها شاید بتواند کمکی برای تشخیص درست و عملکرد صحیح باشد:

۱/ پیشنهاد میشود در اولین قدم در برخورد با گوشی خاموش اقدام به تست جریان کشی نمایید این اقدام شاید در نگاه اول به چشم نیاید ولی در اصل برای یک تعمیرکار حرفه ای گویای نکات کلیدی بسیار است

۲/ در مرحله بعد گوشی رو از طریق یک کابل usb مطمئن به سیستم وصل نموده و از نظر شناخت درایور بررسی نمایید ( این موضوع یعنی نوع درایور شناخته شده بسبار مهم است ) تدکر مهم : اگر درایوری شناخته نشد حتما سوکت شارژ گوشی زیر لوپ بررسی و در صورت نیاز تعویض نمایید

۳/ در سومین مرحله گوشی رو باز کرده و به دقت زیر لوپ بررسی کنید ( شاید کنده شدن قطعه ای باعث مشکل شده باشد ) و در صورت مشاهده آبخوردگی یا لحیم سردی یا کنده شدن قطعات ریز اقدام به رفع مشکل نمایید.

۴/ بعد از تست موارد ارائه شده و در صورت عدم حل مشکل اقدام به بررسی نرم افراری گوشی بنمایید بدین معنی که با در نظر داشتن نوع cpu  اقدام به فلش گوشی بنمایید.

۵/ در صورت عدم موفقیت در مراحل انجام شده نسبت به در آوردن هارد (Emmc) اقدام نمایید.

اقدامات لازم قبل از برداشتن هارد (EMMC) گوشی

توضیحات بیشتر در مورد اقدامات لازم قبل از برداشتن هارد (EMMC) گوشی در پستهای بعدی

با ما در اوج باشید.

تاپ چی اس ام برترین سایت ارایه دهنده خدمات موبایلی در کشور . تمامی دستگاه های تلفن همراه را سرویس دهی تعمیرات نرم افزار و سخت افزاری نیز مینماید. شما می توانید با توجه به نیاز و مشکل خود اقدام به برقراری ارتباط و دریافت مشاوره از کارشناسان گروه تاپ جی اس ام نمایید.

بدین منظور از پشتیبانی آنلاین سایت تاپ جی اس ام که در سمت راست پایین سایت قرار گرفته استفاده نمایید.

 

WWW.TOP-GSM.IR


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *