روش های سریعتر کردن گوشی اندرویدی

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 784 نفر
به روز رسانی:

روش های سریعتر کردن گوشی اندرویدی

 

وقتی شما یک گوشی تقریبا گران قیمت میخرید یکی از توقعاتی که در ذهن خود دارید, سرعت کارکرد و نرم بودن آن هست اما احتمال کند شدن این سرعت و عملکرد در گوشی های میان قیمت و سطح پایین تر بسیار بالاتر است . اما راه های متفاوتی برای افزایش سرعت و بهبود کارایی دستگاه اندرویدی شما وجود دارد که در این پست تعدادی از آنها را خدمت شما معرفی میکنیم.

 

1. مطمئن شوید که دستگاه شما بروز میباشد.

معمولا آپدیت های نرم افزاری که برای دستگاهی می آید باگ هایی را که در ورژن قبل وجود داشته را برطرف میکند و به طور خلاصه یک بهبود کلی به دستگاه شما میبخشد. برای چک کردن آخرین آپدیت اندروید خود میتوانید به مسیر Settings > About device > Software update مراجعه کرده و دستگاه خود را آپدیت کنید. البته این منطق برای اپلیکیشن ها نیز برقرار است سعی کنید برنامه های خود را بروز کنید تا اشکالات آنها برطرف گردد.

روش های سریعتر کردن گوشی اندرویدی

 

2. صفحه خانه خود را پاک سازی کنید.

اگر شما از تصاویر زمینه زنده استفاده میکنید و با مشکل کندی روبه رو هستید ابتدا تصویر خود را به یک عکس استاتیک و ثابت تغییر بدید و سپس آیکون هایی را که بلا استفاده هستند پاک کرده و ویجت هایتان را به آنهایی که ضروری هستند کاهش دهید. هرچه صفحه هوم شما کمتر بهم ریخته باشد از لحاظ کارایی وضعیت بهتری را تجربه خواهید کرد.

 

3. حذف و یا غیر فعال کردن اپلیکیشن های بلااستفاده.

هیچ یک از ما دوست نداریم که برنامه بلااستفاده در سیستم خود داشته باشیم و آن برنامه در حال استفاده از منابع دستگاه ما باشد و حافظه ما را اشغال کرده باشد و حل این مشکل اگر به مسیر setting > apps بروید به تمامی برنامه ها اعم از دانلود شده و در حال اجرا دسترسی خواهید داشت. حالا کاری که باید بکنید اینست که بروی هر برنامه ای که نمیخواهید و بلا استفاده است ضربه (tap) بزنید و گزینه uninstall را انتخاب کنید. یا اگر همچین گزینه ای وجود ندارد disable را انتخاب کنید تا اگر بعدا نظرتان عوض شد آنرا enable کنید.

 

4. انیمیشن های دستگاه را خاموش کنید و یا کاهش دهید.

شما میتوانید با خاموش کردن و یا کاهش انیمیشن های دستگاه اندرویدی خود سرعت آنرا بسیار بهبود ببخشید. برای اینکار شما میبایست به مسیر setting > developer options بروید در آن قسمت به سمت پایین صفحه اسکرول کنید تا به گزینه های windows animation scale , transition animation scale برسید با ورود به هرکدام میتوانید میزان انیمیشن دستگاه را از 0.5x تا 10x تغییر دهید و یا آنرا خاموش کنید.

 

به زودی با روش های سریعتر کردن گوشی اندرویدی جدید تری در خدمت شما خواهیم بود…

 

[echo]topandlt;div style=topandquot;border-radius: 30px; margin: 10px; padding: 10px; background-color: ##b76a6ab3; filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr=#fff4b1 , endColorstr=#fff9d9); background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(#f3cdcf), to(#dd6868)); border: 1px solid #d1111a;topandquot;topandgt; topandlt;div style=topandquot;background: url() right center no-repeat; padding-right: 50px; min-height: 40px;topandquot;topandgt;

فایل های دیگر در وبسایت:

topandlt;/divtopandgt; topandlt;/divtopandgt;[/echo]


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *