آموزش نحوه استفاده از موکاپ

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 1789 نفر
به روز رسانی:

آموزش نحوه استفاده از موکاپ

موکاپ مورد نظر ما برای این آموزش، موکاپ لوگو روی کاغذ می باشد.پس از دانلود فایل PSD مورد نظر را از حالت زیپ خارج کرده و آن را با فتوشاپ خود باز کنید.

تغییر لوگو موکاپ به لوگوی دلخواه

در این جا ساده ترین راه برای تعویض این لوگو با اسم یا لوگوی دلخواه شما، باید.روی مربع کوچک گوشه راست پایینی، لایه بالایی یعنی همان Placeholder دابل کلیک کنید تا در صفحه جدیدی اتوماتیک باز شود. (همان فایل اسمارت آبجکت است.)

نحوه استفاده از موکاپ

فایل PNG لوگو یا اسم خود را اگر دارید درگ کرده و بندازید روی این صفحه، یا آن را ساخته و هنگام ذخیره به صورت PNG ذخیره کنید.اندازه آن را با اندازه صفحه باز شده تنظیم کنید.حال لایه لوگو سایت سازنده را مخفی کنید. تا فقط لوگوی شما در صفحه دیده شود.

نحوه استفاده از موکاپ

حال Ctrl+S زده یا از منوی File گزینه save را بزنید.

نحوه استفاده از موکاپ

 

ما به شما پیشنهاد میکنیم مقاله رفع مشکل جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ را در وب سایت ما بخوانید.

 

[echo]topandlt;div style=topandquot;border-radius: 30px; margin: 10px; padding: 10px; background-color: ##b76a6ab3; filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr=#fff4b1 , endColorstr=#fff9d9); background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(#f3cdcf), to(#dd6868)); border: 1px solid #d1111a;topandquot;topandgt; topandlt;div style=topandquot;background: url() right center no-repeat; padding-right: 50px; min-height: 40px;topandquot;topandgt;

فایل های دیگر در وبسایت:

topandlt;/divtopandgt; topandlt;/divtopandgt;[/echo]


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *