همه چیز درباره شیائومی Mi 11 Ultra

نویسنده: محمد دانه زن
بازدید: 1076 نفر
به روز رسانی:

همه چیز درباره شیائومی Mi 11 Ultra

 

همه چیز درباره شیائومی Mi 11 Ultra

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی، Xiaomi Mi 11 Ultra معرفی شد. این گوشی فوق‌العاده احتمالاً به‌عنوان رقیبی برای Galaxy S21 Ultra سامسونگ یا iPhone 12 Pro Max اپل در نظر گرفته شده است. این گوشی دارای یک صفحه کوچک در پشت، سریع‌ترین شارژ بی‌سیم که در تلفن مشاهده کرده‌ایم و یک زوم دوربین محشر 120 برابری است. ما مطمئناً Mi 11 Ultra را به‌زودی از نزدیک بررسی خواهیم کرد؛ اما تا آن زمان، همراه مجله تکنولایف باشید تا تمام مشخصات و ویژگی‌های این پرچمدار گوشی شیائومی را بررسی اجمالی می‌کنیم تا بتوانید در مورد این‌که آیا برای شما مناسب است یا نه، قضاوت کنید.

طراحی و ساختار Mi 11 Ultra

گوشی شیائومی mi 11 Ultra دارای یک توازن بسیار خاص و شیک است که چشمان شما را به خود خیره می‌کند. اطراف و حاشیه‌های گوشی به‌قدری نرم و خمیده طراحی شده‌اند، تا بهترین تجربه کاربری را برای شما به ارمغان بیاورد.
بخش پشتی موبایل Xiaomi Mi 11 Ultra از سرامیک تشکیل شده که علاوه بر زیبایی، مقاومت آن را بیشتر کرده است. همچنین قاب این گوشی را یک آلیاژ آلومینیومی تشکیل داده است. می 11 اولترا از یک محافظ شیشه‌ای بسیار قدرتمند (Gorilla Glass Victus) بهره‌مند شده است که جدیدترین تکنولوژی موجود در بازار به شمار می‌رود. این گوشی شیائومی یک قابلیت هیجان‌انگیز دارد که از استاندارد IP68 برخوردار شده و تا نیم ساعت و در عمق یک ونیم متر، در زیر آب دوام می‌آورد. این اولین گوشی شیائومی است که از این قابلیت ارزنده استفاده می‌کند.

 

همه چیز درباره شیائومی Mi 11 Ultra

اگر بخواهیم به بخش پشتی موبایل می ۱۱ اولترا شیائومی نگاهی داشته باشیم، یک کادر افقی مستطیل شکل وجود دارد که درون آن دوربین‌ها، فلش و نمایشگر منحصربه‌فرد این گوشی جذاب شگفت‌انگیز، قرار گرفته است. همین‌طور اگر از بغل به گوشی نگاه کنیم، شاهد برجستگی زیاد لنز‌ها خواهیم بود که این مشکل یا بهتر است بگوییم این مسئله، در حال حاضر در اکثر موبایل‌های هوشمند وجود دارد، اما خب با توجه به این موضوع نباید کیفیت دوربین‌ها را نادیده گرفت.

نمایشگر می ۱۱ اولترا

موبایل جدید شیائومی Mi 11 Ultra از یک نمایشگر 6.81 اینچی بهره می‌برد که فناوری به‌کاررفته در نمایشگر نیز از نوع AMOLED می‌باشد. البته که نمایشگر با کیفیت این گوشی، از اولین ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌رود. ناگفته نماند که می 11 اولترا شیائومی دارای نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز و ویژگی +HDR10 بوده که نباید کیفیت بالای نمایشگر آن را دست‌کم گرفت.

همچنین توجه داشته باشید که این گوشی نیز در دسته‌بندی موبایل‌های بدون حاشیه قرار می‌گیرد؛ نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱.۴ درصد می‌باشد. اگر بخواهیم بازهم در مورد ویژگی‌های نمایشگر با کیفیت این محصول دوست‌داشتنی صبحت کنیم، باید به رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ با تراکم پیکسلی ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ آن اشاره کنیم. خلاصه صفحه‌نمایش می ۱۱ اولترا برای فیلم دیدن و بازی‌کردن، آن هم با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است.

 

همه چیز درباره شیائومی Mi 11 Ultra

 

 

این شرکت در طی مراسمی که در ماه مارس برگزار کرد، اعلام نموده بود که قیمت نسخه اولترا در اروپا برابر 1199 یورو خواهد بود، اما در این مراسم از زمان عرضه این محصول در قاره سبز، حرفی زده نشد.

حالا به لطف صفحه رسمی شیائومی در کشور هلند مشخص شده که پرچمدار شیائومی، در تاریخ 11 می 2021 در کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد. تاریخ 11 می (May 11) نوعی بازی با کلمات بوده و تلفظ آن، عبارت Mi 11 را یادآور می‌شود.

این اطلاعات حداقل برای کشور هلند تأیید شده و به نظر می‌رسد سایر کشورهای اروپایی نیز در همین تاریخ و یا نهایتاً چند روز پس از آن، پرچمدار شیائومی Mi 11 Ultra را دریافت کنند.

بروزترین اخبار در top_gsm.ir

 


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *