پخش دو موسیقی متفاوت بصورت همزمان در یک اپلیکیشن

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 1020 نفر
به روز رسانی:

معرفی یک موزیک پلیر قدرتمند و خاص با کاربردی بسیار مفید

 

 

 

موزیک پلیر قدرتمند  Split Cloud Music

 

 آیا تا بحال برایتان اتفاق افتاده که در یک زمان با یکی از دوستانتان همزمان بخواهید به موسیقی گوش دهید . در این حالت اگر سلیقه شما با هم متفاوت باشد ، حتما در انتخاب آهنگ برای پخش به مشکل میخورید ، اما ما می خواهیم به شما اپلیکیشن قدرتمندی معرفی کنیم که به راحتی این مشکل را حل کرده است .

این موزیک پلیر تنها نرم افزاری است که با آن می توانید به دو موسیقی متفاوت به شکل همزمان گوش دهید . اگر می خواهید هدفونتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و هر کدامتان آهنگ متفاوتی را گوش دهید این برنامه این محیط را برایتان فراهم می سازد . شما میتوانید پلی لیست های اختصاصی خود را بسازید . موسیقی های دلخواه خودتان را به راحتی جست و جو کنید و انواع موسیقی ها یا آلبوم های موجود در گوشیتان را با سرعت بالا پیدا کنید . این اپلیکیشن رادیوهای جهانی را نیز تحت پوشش قرار داده است و می توانید به رسانه های مرتبط نیز گوش فرا دهید . موسیقی های ترند شده و محبوب را بیابید و از گوش دادن به آن ها لذت ببرید .

 

 

 

 

این اپلیکیشن بر اساس موسیقی هایی که گوش می دهید به شما پیشنهاداتی نیز می کند . موسیقی های شما به شکل تصادفی ترکیب می شوند و بنابراین پلی لیست های شما تنوع بیشتری خواهند داشت و حتی می توانید پیش نمایش هر موسیقی ای را مشاهده کنید . این اپلیکیشن بخاطر کارایی های بالا و متنوع خود امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست .

 

 

   

 

   کارایی ها و ویژگی های این اپ عبارتند از :

  • امکان پخش دو موسیقی متفاوت از هدفون
  • جست و جوی سریع بین موسیقی ها
  • پیشنهاد دادن موسیقی های جذاب
  • امکان ایجاد چند پلی لیست دلخواه
  • محیط برنامه جذاب و قابل ویرایش
  • ثبت پلی لیست ها در اکانت sound cloud
  • کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

 

 

با تشکر از

WWW.TOP-GSM.IR


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *