کرک چکار انجام می دهد

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 960 نفر
به روز رسانی:

کرک چکار انجام می دهد

سلام خدمت همراهان همیشگی تاپ جی اس ام امروز با موضوع جدید در خدمت شما هستیم .موضوعی که ممکن است برای هر کدام از شما نیز سوال پیش آمده باشد.

اینکه بدانیم کرک چکاری انجام می دهد ؟

برای اینکه بدانیم کرک چکار انجام می دهد ابتدا باید با انواع آنها آشنا شویم

کرک ها (Crack)
کرک ها به دسته های مختلفی تنظیم شده اند .
که هر کدام کار خواصی را انجام میدهد.ولی تنها کار مشترکی که انجام میدهند از بین بردن محدودیت نرم افزارمورد نظر میباشد.و یا استفاده از تمامی امکانات برنامه.

برای مثال نرم افزاری که از آن استفاده میکنید حق استفاده بیشتر از ۱۵ روز را به شما نداده است.و باید حتما بعد از ۱۵ روز آن نرم افزاررا خریداری کنید تا بتوانید همیشه از آن استفاده کنید.

کرک این محدودیت رو برمیدارد تا شما هزینه ای برای استفاده همیشگی نرم افزار خود پرداخت نکنید.

استفاده از تمامی امکانات نرم افزار هم مانند این می ماند که شما یک نرم افزار گرافیکی را دانلود کرده اید(البته نسخه آزمایشی) و هیچ محدودیت زمانی را هم ندارد ولی نمیگذارد در آخر سر وقتی عکسی را که ویرایش کرده اید.
یا ساخته اید بروی هاردتون ذخیره کنید وبهتون میگه که باید بروید و نسخه اصلی نرم افزار را خریداری کنید تا بتونید از این امکان ذخیره استفاده کنید.
و اما کرک که باعث میشود که شما این نسخه آزمایشی را به نسخه کامل تغییر دهید.

چگونگی کار با کرک ها
بعضی موقع ها بصورت آیکن خود نرم افزار شما میباشد که بعداز نصب نرم افزار مورد نظر خود باید آن را به جاییکه نرم افزار را نصب کردید و آیکن خود نرم افزار تان آنجا هست کپی کنید.
تا بروی آیکن نرم افزار Overwrite (بروی آیکن نرم افزارتان بیفتد) شود.

بعضی از کرک ها به نام KeyGen و یا KeyMaker معروف هستندکه با دادن یک نام به نرم افزار و یا در بعضی از نرم افزارها مانند MMB بایدایمیل هم بهش بدید تا بهتون سریال رو بده.

بله حالا این سریالی که توسط این کرک تهیه کرده اید کجا باید قراربدهید تا نرم افزار به نسخه اصلی تبدیل شود.
اکثر نرم افزار ها یک اشتراک دارند که همیشه برای وارد کردن سریال وریجستر کردن آن باید به منوی About رفته ودر آنجا Register یا Enter Code یا Registeration یا اسم هایی تواین مایه ها انتخاب کنید و آن سریال و نامی که در آن کرک درست کرده اید را در آن قسمت وارد کنید.

حالا بعضی ار کرک ها به نام های Patch و یا Patcher معروف هستند. اکثردر قسمتی از کرک دکمه های Choose یا Browse یا Patch و یا…دارند.

کرک چکار انجام می دهد

بعضی از کرک ها هم هستند که هم KeyMaker هستند و هم Patcher .
مثل همین کرک دیکشنری Babylon که اول باید بهش یک اسم میدادیم تا سریال رو بهمون بده و بعد از نصب برنامه با زدن دکمه Patch و دادن آدرس آیکون Babylon اون رو بصورت کامل میکرد.

 

با top-gsmدر اوج باشید


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *