پشتیبانی گلکسی اس ۱۰ از شارژ معکوس سریع و نسل جدید وای‌فای

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 861 نفر
به روز رسانی:

در میان شایعات متعدد پیرامون قابلیت های گلکسی اس ۱۰ کمتر در مورد فناوری شارژ معکوس شنیده بودیم اما FCC ارائه این ویژگی در پرچمدارهای بعدی سامسونگ را تایید کرده است.

بر اساس اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) که مسئولیت تایید گجت های ارتباطی را بر عهده دارد، با استفاده از گلکسی اس ۱۰ می توان ابزارهای دیگر را به صورت بی سیم و با توان جالب توجه ۹ واتی شارژ کرد. برای درک بهتر این توان بد نیست بدانید که شارژ سریع بی سیم گلکسی اس ۹ از توانی مشابه بهره می برد.

سرعت شارژ معکوس گلکسی اس ۱۰ دو برابر میت ۲۰ پرو است

هواوی پیش از این در پرچمدار قدرتمند میت ۲۰ پرو از این فناوری رونمایی کرده بود اما هرگز به توان دقیق آن اشاره نکرد؛ با این حال آزمایش های صورت گرفته این میزان را در حدود ۵ وات یا حتی کمتر نشان می دهد.

گلکسی اس ۱۰

شارژ ابزارهای دیگر به صورت بی سیم با استفاده از میت ۲۰ پرو هیجان انگیز است اما سرعت پایین کاربردی بودن آن را با تردید مواجه کرده بود. در عین حال سرعت بالای شارژ معکوس گلکسی این قابلیت را سودمندتر کرده و حتی می توان دیگر موبایل های سازگار با فناوری بی سیم را در مدت نه چندان زیادی با آن شارژ کرد.

بر اساس اسناد FCC خود دستگاه به صورت بی سیم یا معمولی با توان ۱۵ وات شارژ می شود که در رده ای پایینتر از پی ۲۰ پرو و حتی گلکسی نوت قرار خواهد گرفت. گمانه زنی های فعلی از مجهز شدن گلکسی اس ۱۰ پلاس، اس ۱۰ و نسخه لایت به باتری هایی با ظرفیت ۴ هزار، ۳.۳ هزار و ۳ هزار میلی آمپر ساعت حکایت دارند.

ویژگی های دیگری که در این سند به آنها اشاره شده شامل سازگاری پرچمدار آتی با استاندارد وای فای ۶ (۸۰۲.۱۱ax)، حفظ سرویس پرداخت MST (انتقال امن آهن ربایی)، ANT+, VoLTE و VoWiFi است.

 

[echo]topandlt;div style=topandquot;border-radius: 30px; margin: 10px; padding: 10px; background-color: ##b76a6ab3; filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr=#fff4b1 , endColorstr=#fff9d9); background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(#f3cdcf), to(#dd6868)); border: 1px solid #d1111a;topandquot;topandgt; topandlt;div style=topandquot;background: url() right center no-repeat; padding-right: 50px; min-height: 40px;topandquot;topandgt;

فایل های دیگر در وبسایت:

topandlt;/divtopandgt; topandlt;/divtopandgt;[/echo]


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *