گوشی‌های شیائومی‌ که آندروید پای را دریافت می‌کنند و زمان آن

نویسنده: saeid.agharazi
بازدید: 768 نفر
به روز رسانی:

بخش MIUI شیائومی لیستی از دستگاه‌هایی که Android Pie را دریافت می‌کنند و زمانی که آن را می‌گیرند، منتشر کرده است. این لیست هم‌چنین به دستگاه‌هایی که هنوز Android Oreo را می‌گیرند و زمان دریافت آن، اشاره می‌کند.

بر اساس این لیست، دستگاه‌های زیر در حال حاضر اندروید اوریو را اجرا می‌کنند: Mi 5، Mi 5s، Mi 5s Plus، Mi 6، Mi 8، Mi 8 SE، Mi 8 Lite، Mi 8 Explorer Edition، Mi 8 Pro، Mi MIX، Mi MIX 2، Mi Note 2، و Mi Note 3.

این لیست همچنین می‌گوید برنامه بتا اندروید اوریو در ربع چهارم ۲۰۱۸ برای دستگاه‌های Redmi 5 و Redmi 5A آغاز خواهد شد. گوشی Redmi 5 Plus و Mi 5X نیز در این دسته قرار دارند که غیر معمول است زیرا هر دو دستگاه اندروید اوریو را اجرا می‌کنند.

این لیست می‌گوید Mi MiX 2S، Mi 8 و Mi 8 Explorer Edition به روز رسانی آندروید پای را دریافت کرده‌اند در حالی که Mi 8 SE، Mi 8 Pro و Mi Max 3 در این سه ماه به برنامه آندروید پای بتا ملحق خواهند شد.

مشخص نیست که آیا دستگاه‌هایی که در این سه ماه به برنامه آندروید پای بتا ملحق می‌شوند تنها دستگاه‌هایی هستند که آندروید پای را (به جز آنهایی که در حال اجرای آن هستند) می‌گیرند یا نه. امیدواریم دستگاه‌های بیشتری در آینده اضافه شوند. با این حال، توصیه می‌کنیم زیاد امید نداشته باشید زیرا شیائومی معمولا در ارتقاء شماره نسخه MIUI مشتاق است تا به روز رسانی آندروید.

همچنین برخی از دستگاه‌ها مانند Mi 6X به طور کامل از این فهرست جا مانده‌اند،‌ بنابراین به نظر می‌رسد که این آخرین اعلام شیائومی در مورد به روز رسانی به اندروید پای نمی‌باشد.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. شیائومی
    مهمان

    محصولات شیائومی عالی هستند