قوانین و مقررات

با سلام و سپاس از اینکه سایت تاپ جی اس ام را انتخاب نموده اید.

عزیزان قوانین و مقرارات درج شده را با دقت مطالعه نمایید تا بتوانیم شما را در ارایه خدمات هر چه بهتر یاری نماییم.

قوانین پرداخت ها :

  1. تمامی پرداخت ها از طریق سامانه پرداخت امن صورت می گیرد و هیچ گونه انتقال کارتی غیر از این، مورد تائید سایت نخواهد بود.
  2. توجه داشته باشید چنانچه وجهی به کارت کارکنان سایت واریز نمایید . مجموعه تاپ جی اس ام هیچ گونه مسولیتی را پذیرا نخواهد بود و در صورت بروز مشکل ما هیچ گونه همکاری نخواهیم داشت پس جهت جلوگیری از این مشکل کلیه پرداخت ها فقط از طریق سایت انجام شود.

قوانین خرید محصولات :

  1. حتما قبل از خرید، توضیحات محصول را مطالعه بفرمائید تا در انتخاب محصول مناسب دچار اشتباه نشوید.

  2. پشتیبانی کارشناسان سایت منوط به مطالعه توضیحات محصول است و هر محصول با ارائه نحوه استفاده آن قرار داده شده است.

  3. با توجه به ارائه نحوه صحیح استفاده در هر پست، هر گونه اقدام غیر صحیح در استفاده از محصولات به عهده کاربر می باشد.

  4. رسید خرید خود را تا تست کامل محصول به همراه خود داشته باشید تا در صورت وجود مشکل، سایت بتواند پاسخگویی مناسبی را ارائه نماید.

قوانین حساب کاربری

  1. در انتخاب رمز عبور، از کلمات و اعداد ساده استفاده نکنید تا امنیت شما به خطر نیفتد.
  2. تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نماينددر صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و همچنین دسترسي وي به محصولات قطع خواهد شد حتی المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد همچنين پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا مدير وجود نخواهد داشت.
  3. در هنگام ساختن نام کاربری دقت نمائید در مشخصات شخصي خود ، از تبليغات تجاري (سايت و غيرهخودتان و ديگران جدا خودداري نماييد.

 

قوانین پشتیبانی:

  1. در صورت خرابی فایل ها، حتما آن را از طریق چت آنلاین سایت به اطلاع کارشناسان رسانده تا مشکل شما را بررسی نمایندجی اس ام برتر تضمین می کند تا حل مشکل شما همراهتان خواهد بود و در صورت عدم اطلاع خرابی در چت آنلاین، هیچگونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه به عهده سایت نمی باشد.

  2. در صورت انعکاس خرابی فایل ها و عدم رفع آن توسط کارشناسان سایت متعهد به بازگشت وجه می باشد

  3. جی اس ام برتر برخی امکانات ارتباطی از قبیل چت آنلاین را با هدف تسهیل ارتباطات، تسریع در پشتیبانی و افزایش کیفیت خدمات ارائه می‌کندصحبت‌های کاربران صرفاً باید مربوط به محصولات سایت و اعلام خرابی ها و همچنین بیان نظرات می باشد و استفاده از آن بابت مقاصد دیگر از جمله ارتباطات خصوصی مجاز نیستما برای ایجاد محیطی ایمن در خریدهای شما، از تمامی کاربران درخواست عضویت دائم با ایمیل مشخص داریم تا حقوق شما در خرید محصولات محفوظ بماند

  4. کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در پشتیبانی آنلاین از کلمات مناسب استفاده نماينددر صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد.

  5. برای اطمینان بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال و اعلام خرابی فایل ها از قسمت نظرات هر پست و یا بخش پشتیبانی آنلاین سایت که در گوشه سمت راست پایین صفحه موجود است استفاده نماييد.

  6. در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران و یا کارشناسان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به محصولات قطع خواهد شد.

  7. خواهشمندیم در بخش پشتیبانی آنلاین و یا نظرات سایت به قوانين و شئونات جمهوري اسلامي احترام گذاشته و از قرار دادن مطالب و محتوای مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد.

  8. در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آميز، توهين آميز و يا مسايل و مشکلات شخصيدر مورد يک کاربر و يا يک کارشناس در قسمت نظرات و یا پشتیبانی آنلاین آن مطلب سريعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.

  9. در صورت داشتن انتقاد از يک کارشناس لطفا آن را از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت به مدیریت و یا بخش کنترل کیفی سایت انتقال داده و علت آن را بیان بفرمائید.

  10. سواستفاده تبلیغاتی از امکانات سایت برای تبلیغ سایت ها و یا عناوین تجاری دیگر خودداری کرده و اگر قصد دارید سایت خود را معرفی کنید به مدیریت سایت اطلاع دهید.

و در پایان :

  1. با مطالعه این قوانین شما نسبت به جزئیات سایت و نحوه خدمات دهی آن آشنا گردیده و در صورت بروز مشکل، سایت بر اساس قوانین در حل مشکلات اقدام خواهد نمود.

  2. امید است خادمان شما در تاپ جی اس ام بتوانند ضمن جلب رضایت شما، همچون گذشته خالصانه و برای رضای خدا در خدمت تمامی همکاران عزیز باشند.

 

تاپ جی اس ام