آموزش فلش تبلت wintoure

نویسنده: saeid.agharazi
بازدید: 1318 نفر
به روز رسانی:

امروز برای شما آموزش فلش تبلت های چینی Wintoure با استفاده از برنامه PhoenixSuit را می گذارم لطفا تا اتمام مراحل شکیبا باشید.

پیش نیاز : دستگاه اندرویدی شما حتما باید بیشتر از ۵۰ درصد شارژ داشته باشد!!

درایور های مورد نیاز را دانلود و در سیستم خود نصب کنید

نرم افزار PhoenixSuit را دانلود و در سیستم خود نصب کنید. در حین مراحل نصب از شما اجازه می گیرد تا درایور های اندروید را نیز نصب کند که اجازه دهید.

رام دانلود شده را در مکان مورد نظر خودتون آنزیپ کنید ( از حالت فشرده خارج کنید) که باید به فایلی به فرمت img برسید.

حالا روی اپلیکشن فونیک کلیک کنید تا باز بشه.


و در پنجره باز شده توی دکمه های بالا، روی Firmware کلیک کنید. در داخل تب فریمور روی دکمه Image کلیک کنید تا پنجره شناور جدیدی باز بشه و توی اون پنجره باز شده به محل رام مورد نظرتون برید و انتخابش کنید.

حالا دستگاه اندرویدی خودتون رو خاموش کنید. سپس دکمه های ولوم زیاد و ولوم کم رو باهم گرفته و فشار بدید و در همون حال به سیستمتون با استفاده از کابل USB متصل کنید. در همین حال بدون اینکه دکمه ای را رها کنید دکمه پاور رو بین ۵ تا ۱۰ بار فشار بدید تا دستگاه فونیکس رو بشناسه. بعد از اینکه فونیک دستگاه شما رو شناخت، از شما اجازه میگیره تا دستگاه رو Mandatory Format کنه که شما هم اجازه این کار رو بهش بدید.

حالا فونیک شروع میکنه به فلش دستگاه شما و مدتی طول میکشه که زمان رو نشون میده به شما.

بعد از اینکه مراحل فلش تموم شد به شما پیغامی میده مبنی بر اینکه مراحل آپگرید فریمور به درستی به اتمام رسید؛ با زدن بر روی دکمه OK شما مراحل فلش رو به اتمام رسوندید. تنها کافیست فونیکس رو بسته و کابل رو از دستگاهتون جداسازی کنید

تبریک میگم. شما با موفقیت یک رام رسمی و سالم رو روی دستگاه اندرویدی خودتون نصب کردید.

تاپ جی اس ام


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *