آموزش گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 1052 نفر
به روز رسانی:

آموزش گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

برای دریافت و گرفتن تیک آبی اینستاگرام به شما دوستان عزیز تاپ جی اس ام پیشنهاد میشود،مقاله زیر با دقت مطالعه کنید.

تیک آبی در اینستاگرام چیست؟

این شبکه اجتماعی در حال حاضر بیش از 700 میلیون کاربر فعال دارد. درواقع می توان گفت اینستاگرام یک کشور بزرگ است که همه کسی که در آن فعالیت دارند خیلی راحت می تواند باهم دیگر در ارتباط باشند و از حال هم دیگر جویا شوند.
این کشور بزرگ هر روز آپدیت جدید خود را ارائه میدهد و جذاب تر میشود. همین جذابت اینستاگرام باعث شده است هر روز کاربرانی زیادی را به خود جذب کند و اعضای این کشور بیشتر،بیشتر شود.در بین افراد این کشور کسانی هم هستند که از خودشان نظر خاصی ندارند و دست به ساخت اکانت های جعلی به نام افراد دیگر میزند.مانند بازیگران،ورزشکاران و…. که حتی بعضی از اوقات فالوورهای این اکانت ها جعلی از اکانت های واقعی بیشتر است.به عنوان مثال اگر در صفحه اینستاگرام پیج نایک رو تایپ کنید نام های زیادی به این نام وجود دارد.در اینجاست که تشخیص دادن صفحه اصلی سخت است پس باید از تیک آبی کمک بگیریم.

 

تیک آبی اینستاگرام

 

تیک آبی (Verifie Badge) که در کنار نام کاربری هرکسی در اینستاگرام وجود دارد نشان دهنده ی واقعی بودن صفحه ی آن فرد یا برند است. اگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام تیک آبی دیدید به این معناست که صفحه متعلق به آن شخص بوده یا زیر نظر آن شخص اداره میشود. این علامت ( تیک آبی ) باعث شناسایی پروفایل واقعی شما برای طرفدارانتان میشود و هیچ کاربرد دیگری ندارد.
اکنون اگر می خواهید شما هم درکنار نام کاربری خود تیک آبی داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

تیک آبی در اینستاگرام به چه کسانی تعلق میگیرد؟

اینستاگرام در سایت رسمی خودش اعلام کرد که فقط بعضی از نهادهای عمومی،افراد مشهور و برندها نشان تایید دریافت میکند و امکان درخواست یا خرید تیک آبی وجود ندارد،اما اینگونه نیست آدم های معمولی خیلی آسان می تواند تیک آبی بگیرند یا می توانید در بازار سیاه آن را خریداری کنید.
برای نمونه دو صفحه زیر مشاهده کنید:

 

در این دو صفحه نشان داده شده به تعداد فالوورها و تعداد پست ها بستگی ندارد تا شما تیک آبی را دریافت کنید.پس شما هم آگاه باشید می توانید از اینستاگرام تیک آبی بگیرید،راه سختی در پیش رو دارید اما غیر ممکن نیست.

 

چگونه از اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

همانطور که خدمت شما دوستان تاپ جی اس ام گفته شد معلوم نیست اینستاگرام به چه کسانی تیک آبی میدهد اما تنها چیزی که مشخص است،که باید شما معتبر باشید تا بتوانید از اینستاگرام تیک آبی بگیرید.برای این معتبر بودن باید مشخصه های مختلفی داشته باشید که در زیر برای شما توضیح میدهیم.

  • تعداد فالوورهای شما زیاد باشد.

درست است بعضی از کاربران هم با فالوورهای پایین نیز این علامت را گرفتند.اما فالوورهای بیشتر شانس شما را برای گرفتن تیک آبی بالا می برد.پس فالوورهای خود را افزایش دهید.افزایش فالوور در شبکه اجتماعی راه های مختلفی دارد اما حواستان باشد این فالوورها باید واقعی باشد.
اگر می خواهید فالوور فیک و تقلبی بخرید.اینستاگرام به سرعت متوجه میشود و اینکار شانس خود را برای گرفتن تیک آبی از دست میدهید.تعداد  فالوورها در یک مدت کوتاه افزایش دهید،کاملا شدنی است و غیر ممکن نیست.
در کنار این کار،کارهای دیگر هم وجود دارد که ادامه به آنها می پردازیم:

 

  • دست روی دست نگذارید.

اگر شما جز افرادی هستید که زیاد در اینستاگرام فعالیت نمی کنید پس تیک آبی به در شما نمیخورد.در اینجا خود اینستاگرام از صفحه شما بازدید میکند و اگر ببیند پست شما مربوط به دو ماه پیش است،قطعا به شما نشان تایید نخواهد داد.در واقع در اینستاگرام همه چیز مربوط به فعالیت و ارتباط برقرار کردن است.اگر می خواهید که تیک آبی دریافت کنید باید در صفحه اینستاگرام خیلی فعالیت داشته باشید.

 

  • رسمی باشید و رسمی بپوشید!  

بیوگرافی شما در اینستاگرام مانند لباس شماست.هرچقدر رسمی تر باشید بیشتر به رسمیت شناخته میشوید و اعتبار شما بالاتر می رود.آدرس وب سایت خود را در بیوگرافی اینستاگرام قرار دهید.قرار دادن آدرس سایت در بیوگرافی اینستاگرام شما باعث میشود صفحه ی شما حرفه ای تر شود.راه دوم این است که اینستاگرام خود را به اکانت های دیگر همچون فیسبوک و توئیتر وصل کنید.این کار باعث میشود در دنیای مجازی،واقعی تر به نظر برسید و این شبکه اجتماعی هویت شما را راحت تر شناسایی کند.هر چقدر اکانت های بیشتری به اینستاگرام خود لینک کنید شانس شما برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام بیشتر میشود.

 

  • کارهای بد و ناپسند نکنید.

یکی از چیزهایی که ثابت میکند شما یک فرد واقعی و معتبر هستید،شخصیت شماست.اینستاگرام برای دادن تیک آبی به شما،همه چیز را بررسی میکند.ازجمله رفتار و عملکرد شما در شبکه اجتماعی.
اگر ناسزا بگوید،توهین کنید و اقدامات منفی انجام دهید، شانس خود را برای گرفتن تیک اّبی اینستاگرام از دست میدهید.بخاطر اینکه اینستاگرام کارنامه ی اعمال شما را شناسایی میکند.شخصیت شما ،باتوجه به پست های که آپلود میکنید و پاسخ های که به فالوورهای خود میدهید، می سنجند.این کار تاثیر مستقیمی روی شانس شما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام دارد،
پس رعایت کنیم.
به نظر بنده همه چی را در همه حال باید رعایت کنیم تا شخصیت ما حفظ شود.

 

  • جهانی شوید.

این کار بسیار سخت است.برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام این است که خبرساز شوید و نام شما در خبرگذاری های مهم جهانی ثبت شود.کار دشواری است.اما کم نبودند آدم هایی که یک شبه جهانی شدند و تیک آبی اینستاگرام گرفتند.
سایت تاپ جی اس ام به شما پیشنهاد میکند که از راه درست جهانی شوید.

 

[echo]topandlt;div style=topandquot;border-radius: 30px; margin: 10px; padding: 10px; background-color: #fff4b1; filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr=#fff4b1 , endColorstr=#fff9d9); background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(#f3cdcf), to(#dd6868)); border: 1px solid #d1111a;topandquot;topandgt; topandlt;div style=topandquot;background: url) right center no-repeat; padding-right: 50px; min-height: 40px;topandquot;topandgt; برای خرید تیک آبی اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید تیک آبی اینستاگرام topandlt;/divtopandgt; topandlt;/divtopandgt;[/echo]


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *