افزودن یادداشت جدید به تقویم بدون نیاز به بازکردن آن در ویندوز 10

نویسنده: arman.vasheghani82
بازدید: 376 نفر
به روز رسانی:

در جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز 10 قابلیت جدیدی برای افزودن یادداشت جدید (جهت یادآوری) از نوار وظیفه به تقویم مایکروسافت بدون نیاز به بازکردن آن ایجاد شده است. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

۱. در سمت راست نوار وظیفه روی قسمتی که دربردارنده‌ی زمان و تاریخ است، کلیک کنید.

۲. تاریخ موردنظر خود را انتخاب کنید.

۳. عنوان، زمان و مکان جلسه یا قرار ملاقات‌تان را وارد کنید. چنانچه چند اپلیکیشن تقویم روی سیستم خود دارید، می‌توانید با کلیک روی فلشی که سر آن به سمت پایین قرار دارد، تقویم موردنظر را انتخاب و یادداشت‌تان را به آن اضافه کنید.

۴. با کلیک‌کردن روی دکمه‌ی Save، یاداشت‌تان جهت یادآوری ذخیره می‌شود و می‌توانید آن را در اپلیکیشن تقویم (Calender) سایر دستگاه‌های خود مشاهده کنید.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *