با بهترین گوشی های گیمینگ جهان آشنا شوید

نویسنده: نیما رسولی
بازدید: 896 نفر
به روز رسانی:

بهترین گوشی های گیمینگ جهان معمولا قیمت بالاتری نسبت به گوشی‌های معمولی دارند. از مدل‌های معمولی هم می‌توان برای بازی استفاده کرد اما اگر بهترین عملکرد ممکن برای گیم در بازار را بخواهید یا به قابلیت‌هایی مثل رفرشت بالا نیاز داشته باشید باید به سراغ بههای مخصوص بازی در دنیا بروید.

بهترین گوشی های مخصوص گیمینگ باید یک نمایشگر بزرگ با رفرش ریت بالا داشته باشند و در کنار آن از یک پردازنده قدرتمند هم بهره ببرند. مورد مهم بعدی عمر باتری است. باتری گوشی باید به‌قدری باشد که مجبور نشوید درست وسط یک بازی آن را شارژ کنید. به همین دلیل است که خیلی از گوشی‌های معمولی هم برای بازی مناسب هستند و این ویژگی‌ها را دارند.

در این میان اما برخی گوشی‌ها هم هستند که علاوه بر این موارد، بطور اختصاصی برای گیم طراحی شدند. مانند ایسوس راگ فون 6 و سری بلک‌شارک شاومی. گوشی‌هایی که با تریگرهای پیش‌فرض، حالت‌های گیمینگ قابل شخصی‌سازی، ویبره بهتر و سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته‌تر وارد بازار می‌شوند.

گوشی‌های زیر برترین گوشیهای مناسب گیم هستند که می‌توانید خریداری کنید. بهتر است هرکدام از آن‌ها را همراه با ویژگی‌ها و قابلیت‌ها بررسی کنید و با توجه به قیمت، بهترین گزینه‌ای که برای استفاده شما و بازی‌هایی که قصد اجرا کردنش را دارید را انتخاب کنید.

علاوه بر گوشی های مخصوص گیمینگ، سایر گوشی‌ها و مدل‌های معمولی هم می‌توانند برای گیمینگ مناسب باشند و در عین حال امکانات بیشتری هم به‌شما بدهند. این گوشی‌ها همچنین تنوع بیشتری هم دارند و شرکت‌های بیشتری آن‌ها را تولید می‌کنند. البته برخی شرکت‌ها فعالیت زیادی ندارند. مثلا اگر انتظار معرفی لیست گوشی های گیمینگ نوکیا را دارید، اصلا اینطور نیست چرا که نوکیا چندین سال است تنها روی گوشی‌های پایین‌رده متمرکز شده است. اما پرچمداران سایر برندها مثل گلکسی S22 الترا و آیفون 14 پرو مکس، همه مناسب بازی هستند.

1. شیائومی بلک شارک 5 پرو؛ از گوشی های مخصوص گیم شیائومی

  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 1
  • نمایشگر: 6.7 اینچی اولد با رفرش‌ریت 144 هرتز و پشتیبانی از +HDR10
  • رم: 16/12/8 گیگابایت
  • باتری: 4600 میلی‌آمپر
  • حافظه: 256/128 گیگابایت
  • قیمت: حدود 32 میلیون تومانقاط قوت: عملکرد بسیار عالی گیمینگ، نمایشگر 144 هرتز، تریگرهای مغناطیسی، دوربین اصلی بسیار خوب

    نقاط ضعف: فوکوس ثابت دوربین فوق‌عریض، داغ شدن بیش از حد هنگام استفاده طولانی


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *