بهترین گوشی ایرانی متعلق به کدام برند و کدام مدل است؟

نویسنده: رضا امیرخانی
بازدید: 1757 نفر
به روز رسانی:

این روزها که گوشی‌های هوشمند برندهای معروف و حتی گوشی‌های چینی قیمت بالایی پیدا کردند، شاید همه‌ی ما دوست داریم یک موبایل هوشمند با کیفیت و ارزان قیمت داشته باشیم و همچین چیزی میسر نیست مگر این که به استفاده از محصولات تولیدی داخلی کشور رو آوریم و به آن‌ها اعتماد کنیم.

شاید بپرسید گوشی‌ ایرانی خوب هم داریم؟ بهترین گوشی ایرانی بازار چیست؟ و هزار سوال دیگر که به ذهن ما می‌آید و احتمالاً برای آن جوابی نداریم. ما در تیم تاپ جی اس ام برای حمایت از کالا و تولیدکنندگان ملی قصد داریم بهترین گوشی ساخت ایران را به شما معرفی کنیم.

بهترین گوشی های ایرانی متعلق به کدام شرکت است؟

وقتی نام بهترین برند موبایل ایرانی می‌آید، ناخودآگاه ذهن ما به سمت شرکت GLX می‌رود و شاید به سختی بدانیم شرکت دیگری به جزء جی ال ایکس نیز در ایران به تولید موبایل می‌پردازد. مسلماً GLX با توجه به تنوع و قدمتی که در بین محصولات تولید داخل دارد، بهترین مارک گوشی ایرانی محسوب می‌شد که در حال حاضر با این که برخی گوشی‌های آن هنوز خرید و فروش می‌شود، اما توقف تولید شده است. البته ناگفته نماند اکثر قطعات بکار گرفته شده در گوشی‌های این شرکت ساخت چین است و جی ال ایکس بیشتر نقش مونتاژکننده را در تولید ایفا می‌کند.

برند جدید دیگری که جایگزین GLX شده و عنوان بهترین گوشی لمسی ایرانی را با خود یدک می‌کشد و با سیاستی که دنبال می‌کند شاید بهترین گوشی ایرانی با ارزش خرید بالا تلقی شود، برند G-Plus است که با عرضه گوشی‌های هوشمند با قیمتی بسیار پایین باعث جلب توجه بسیاری از افراد جامعه شده و به واسطه قیمتی که دارد رقیبی سرسخت برای عنوان بهترین گوشی اندرویدی ایران در بازار محسوب می‌شود.

بهترین گوشی ساده ایرانی چیست؟

اگر زیاد اهل دنیای مجازی نیستید و گوشی‌های نوستالژی با سبک ۱۱۰۰ هنوز بهترین گزینه برای شماست، GLX چندین مدل متنوع در این زمینه دارد و انصافاً کارش را هم خوب انجام داده و با یک جست‌و‌جوی ساده می‌توانید متناسب با بودجه، مدل مدنظر خود را انتخاب کنید. اگر دنبال یک گوشی ساده با قیمتی بسیار مناسب و ارزان هستید، محصولات ایرانی در این زمینه کم نقص عمل کردند و می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

در حال حاضر بهترین گوشی ایرانی چیست ؟

بهترین گوشی ایرانی اندروید را شاید بتوان برند g-plus نامید که چندین محصول پرطرفدار آن نیز در سایت فروشگاهی تاپ جی اس ام موجود است و به راحتی می‌توانید قیمت و مشخصات آن را ببینید یا برای خرید بهترین گوشی ایرانی با قیمتی مناسب اقدام کنید. شاهین ۲ شرکت glx که البته زیاد هم جدید نیست و جی پلاس مدل x10 از معروف‌ترین مدل‌های ایرانی به شمار می‌روند.

G-Plus X10: از جمله بهترین گوشی های موبایل ایرانی بازار در رنج قیمتی زیر ۳ میلیون تومان قطعاً این مدل است. این گوشی علاوه بر پیروی از طراحی روز، حتی سنسور اثر انگشت را نیز کنار گوشی و روی کلید پاور قرار داده است. از لحاظ وزنی و ابعاد نیز بسیار خوش دست بوده و نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن HD+ آن، باعث لذت بخش شدن فیلم دیدن می‌شود. دوربین چهارگانه ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی در کنار تراشه و پردازنده‌ای مناسب برای رفع نیازهای روزمره، باعث می‌شود پکیجی خوب با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار بگیرد و بیخود نیست که خیلی از کاربران به سمت خرید این گوشی ترغیب می‌شوند.

G-Plus P10: این روزها گوشی در حدود ۲ میلیون نه تنها در بازار بسیار کمیاب است، بلکه شاید این رنج قیمتی برای فروشندگان موبایل هم دیگر عجیب باشد، اما خبر خوب وجود گوشی ایرانی P10 است که با مشخصاتی نسبتاً خوب و قیمتی در حدود ۲ میلیون تومان، می‌تواند برای افرادی که بودجه‌ی کمی دارد انتخابی ایده‌آل محسوب شود. جال ایت بدانید این گوشی دوربین سه گانه ۱۳ مگاپیکسلی دارد و نمایشگر ۶.۱ اینچی آن کیفیت HD+ دارد. این مدل برای فیلم دیدن و رفع نیازهای روزمره مناسب است و با قیمتی بسیار پایین قادر به خریداری آن هستید.

به نظر شما بهترین گوشی موبایل ایرانی چیست؟ آیا تجربه استفاده از گوشی‌های ایرانی را داشتید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. mahmood.a3011
    ادمین

    ممنون از سایت خوبتون.

  2. mahmood.a3011
    ادمین

    خیلی مفید و کارآمد بود