فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 1093 نفر
به روز رسانی:

اگر از اینستاگرام استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم که همین حالا نسبت به فعال سازی قابلیت تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام (Two Factor Authentication) وارد عمل شوید و ریسک هک شدن اکانت خود را به شدت کاهش دهید.

ابتدا از منوی زیرین صفحه به بخش پروفایل (آیکون آدمک) مراجعه کنید. در نسخه اندرویدی اینستاگرام باید آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید اما در نسخه آی او اسی آن باید آیکون چرخ دنده موجود در همین بخش را لمس نمایید.

تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام

سپس بر روی گزینه setting در پاین صفحه را لمس نمایید.

تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام

پس از لمس گزینه نام برده شده به منویی هدایت می‌شوید که گزینه Two factor Authentication در آن ارائه شده است. این گزینه را لمس کنید.

تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام

حال باید گزینه text message را فعال کنید.

تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام

در این شرایط اینستاگرام برای شما یک پیامک حاوی کد امنیتی خاصی را ارسال می‌کند. کدی که از طریق پیامک دریافت کردید را در اپلیکیشن اینستاگرام وارد کنید.

تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام

پس از ارائه کد تایید، اینستاگرام چند کد امنیتی یا اصطلاحا بکاپ کد (Backup Code) را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در شرایط خاص بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید با لمس گزینه Copy Codes آن‌ها را کپی و در هر جای دیگری ذخیره کنید یا با لمس گزینه Take Screenshot از این کدهای اسکرین‌شات ضبط نمایید تا در شرایط لزوم قابل دسترس باشند.به همین سادگی تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام به پایان رسیده است.

 

ما به شما پیشنهاد میکنیم مقاله روش ایجاد فهرست خودکار در word را در وب سایت ما بخوانید.

 


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *