دانلود نرم افزار Mi Flash Unlock Tool انلاک دستگاه های شیائومی

نویسنده: Behzad GSM
بازدید: 8721 نفر
به روز رسانی:

دانلود نرم افزار Mi Flash Unlock Tool انلاک دستگاه های شیائومی

شرکت شیائومی همانند تمامی کمپانی های تولید کننده تلفن همراه در سراسر دنیا ، امنیت هایی در دستگاه های خود تعبیه کرده است

دستگاه های شیائومی امنیت فوق العاده ای برخوردار میباشند به طوری که در چین به این کمپانی لقب اپل چین را داده اند. با این حال این شرکت به کاربران خود اجازه انلاک کردن بوتلودر و تغییرات را در دستگاه های خودش میدهد.

 

[echo]topandlt;div style=topandquot;border-radius: 30px; margin: 30px; padding: 10px; background-color: #afffb3; filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr=#afffb3 , endColorstr=#e3f3c4); background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(#afffb3), to(#e3f3c4)); border: 1px solid #d4e8ad;topandquot;topandgt; topandlt;div style=topandquot;background: url(https://top-gsm.ir/wp-content/uploads/2019/04/rom-samsung.png) right center no-repeat; padding-right: 50px; min-height: 40px;topandquot;topandgt;

بوتلودر چیست؟

بوتلودر سامسونگ، هواوی و.. برنامه ای است که به طور پیش فرض در گوشی اندروید و.. نصب می شود و هر زمان که موبایل روشن می شود، برای فعال کردن سیستم عامل شروع به کار می کند. بوت لودر مخصوص به گوشی نبوده و هر دستگاهی که یک سیستم عامل داشته بشد، حتماً به بوت لودر هم نیاز خواهد داشت (حتی تلویزیون های هوشمند و..). به عبارت دیگر گوشی شما از یک هارد برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می کند.

پارتیشن هایی از این هارد متعلق به سیستم اندروید، برنامه های شما و سایر قسمت ها است. در اینجا نقش بوت لودر مدیریت این قسمت ها و همچنین به عنوان یک پست بازرسی یاد می شود. چون اصلی بودن رام هنگام راه اندازی را هم بررسی می کند.

topandlt;/divtopandgt; topandlt;/divtopandgt;[/echo]

چرا سازندگان تلفن همراه بوتلودر را قفل میکنند؟

سازندگان بوت لودر، دستگاه خود را به اصطلاح قفل می کنند تا تنها از سیستم عامل نصب شده پیش فرض استفاده نمایید و در صورت نیاز به نصب یا فلش سیستمی متفاوت اجازه این کار را نمی دهند. به همین منظور در صورتی که نیاز به نصب کاستوم رام داشه باشید، ابتدا باید قفل بوتلودر را باز کنید و آنلاک کردن بوتلودر را انجام دهید. با باز کردن قفل بوت لودر قادر به نصب کاستوم رام ها و انواع برنامه دیگر مانند کاستوم ریکاوری و.. خواهید بود. البته با انجام عمل باز کردن قفل بوت لودر گارانتی دستگاه شما از بین می رود و دیگر شرکت گارانتی به شما سرویس نمی دهد که این مورد از معایب آنلاک بوتلودر گوشی است.

 

شرکت شیائومی از معدود شرکت هایی است که اجازه آنلاک بوت لودر را به کاربران خود می دهد. برای این کار ابتدا باید نرم افزار Mi Unlock را دانلود و نصب نمایید. برای کاربران حرفه ای آنلاک بوت لودر مورد نیاز است. توجه داشته باشید که هر زمان بخواهید می توانید مجدد بوتلودر را قفل نمایید.

 

شما میتوانید اخرین نسخه این نرم افزار را در انتهای صفحه بخش دانلود ها دانلود نمایید

 

همچنین توجه بفرمایید چنانچه با نحوه انلاک کردن بوتلودر دستگاه های شیائومی اشنایی ندارید میتوانید از این لینک جهت اموزش و فراگیری انلاک بوتلودر شیائومی استفاده نمایید.

 

تاپ جی اس ام

 

دامپ سامسونگ J1 ACE | J111F

دانلود نرم افزار Mi Flash Unlock Tool انلاک دستگاه های شیائومیدامپ سامسونگ J1 ACE | J111F


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. پویا
    مهمان

    با سلام من یه گوشی pocom3دارم که رمز یا بستلاح پسوردشو یادم رفته حالا از شما کمک میخوام

    • ادمین

      سلام باید فلش بشه اطلاعاتش پاک میشه

      • پویا
        مهمان

        نه ببخشید حصاب miرمز حصاب miرو یادم رفتع باید چی کنم

      • ادمین

        به تعمیرکار مراجعه کنید براتون حذف میکنند
        اگر هم شماره ای که باهاش ساختید رو دارید پیام بدید ایدی تلگرامم براتون حل کنم
        @topgsm15

      • پویا
        مهمان

        اونوقت حذینش چجوره

      • ادمین

        پیام بدید ایدیم