عرضه ایفون تاشوطی 2 سال اینده

نویسنده: محمد دانه زن
بازدید: 849 نفر
به روز رسانی:

عرضه ایفون تاشوطی 2 سال اینده

 

عرضه ایفون تاشوطی 2 سال اینده

 

 

در عرصه تکنولوژی و مخصوصاً تلفن‌های هوشمند همراه همواره شاهد رقابت نزدیک و تنگاتنگ بین شرکت کره‌ای سامسونگ و آمریکایی اپل بوده‌ایم! در من دوستانی از معرفی اولین گوشی تاشوی سامسونگ میگذرد و حالا این غول کره ای دو گوشی تاشوی دیگر با نام های گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فیلیپ رونمایی کرده است! کمپانی اپل نیز همانند دیگر شرکت‌ها سعی در ورود به این عرصه و رونمایی از آیفون تاشو را دارد!

تقریبا از سال ۲۰۱۷ زمزمه‌هایی مبنی بر طراحی و تولید یک گوشی تاشو توسط کوپرتینویی‌ها به گوش میرسد که البته هیچکدام از آنها رنگ واقعیت به خود نگرفته است ! اما بنظر میرسد بعد از معرفی گوشی‌های تاشوی نسل جدید سامسونگ بالاخره شاهد حضور ایفون تاشو نیز خواهیم بود و این احتمال در سال ۲۰۲۱ قوت بیشتری گرفته است و اپل عزم خودش را جزم کرده است.

 

 

 

آیفون تاشو ممکن است در اندازه هفت تا هشت اینچ باشد که مشابه اندازه آی پد م

ینی خواهد بود.

گزارشهای دیگری هم از تلاش اپل برای سوخت گوشیهای مفهومی با صفحه نمایش تاشو منتشر شده اند. این شرکت پتنت طراحیهای تاشوی مختلفی را به ثبت رسانده است با این حال مشخص نیست آیا ساخت چنین محصولی در اپل به واقعیت می پیوندد یا خیر. اپل رسما ساخت چنین دستگاهی را اعلام نکرده و سخنگوی این شرکت در این باره اظهارنظر نکرده است.

عرضه ایفون تاشوطی 2 سال اینده

طراحی و ظاهر آیفون تاشو

طبق شنیده‌ها آیفون تاشوی اپل طراحی و بدنه‌ای همچون گلکسی فلیپ دارد اما از نمایشگر خارحی بززگتری بهره میبرد ، نمایشگر داخلی نیز ترکیبی از دو نمایشگر جداگانه هستش که البته حاشیه‌ای آنها دیده نمی شود ، چنین طراحی مارا به یاد سرفیس دوئو میندازد ، اما این دو تفاوت‌های بسیاری با هم دارند ! یکی از مهم‌ترین آنها دیده‌نشدن حاشیه موجود بین دو نمایشگر هست 

قیمت آیفون در 13 اسفند/رقیب اصلی اپل را بشناسید

سامسونگ که رقیب اصلی اپل در بازار تلفن هوشمند است، طی چند سال اخیر چندین دستگاه تاشو به بازار عرضه کرده است. جدیدترین مدل گوشی تاشوی این شرکت گلکسی زد فولد ۲ است که در سپتامبر عرضه شد. این گوشی گران بوده و با قیمت دو هزار دلار روانه بازار شده است.

 

عرضه ایفون تاشوطی 2 سال اینده

 

اگر اپل قرار باشد چنین دستگاهی را عرضه کند، قیمت مشابهی خواهد داشت. در حال حاضر به نظر می رسد اپل در حال بررسی است تا ببیند ساخت چنین دستگاهی ارزش دارد یا خیر.

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار است که در این راه بسیار موفق هم بوده است. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون x و آیفون ۷ اشاره کرد، که در ادامه هم قیمت آیفون X و هم قیمت آیفون ۷ آورده شده است.

 

 یکی از جدیدترین مدل‌های پرطرفدار شرکت اپل که به تازگی وارد بازار شده iPhone SE (2020) است، اگرچه این مدل قرار است محصولی مقرون به صرفه باشد اما پس از ورود به کشورمان قیمتی نجومی گرفته است. این تلفن هوشمند در حال حاضر با 3 نوع حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده، اما فعلا با توجه به عدم ارائه هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروش برای آن و همچنین عدم رجیستری گوشی از سوی فروشنده در شرایطی که بازار تا حد زیادی تلاطم پیدا کرده و قیمت‌ها بی اساس رو به افزایش است، خرید آن در شرایط فعلی توصیه نمی‌شود.

 

بروز ترین اخبار در top-gsm.ir


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *