مشکلات رایج گوشی های اندرویدی و روش حل آنها

نویسنده: حسین کاری
بازدید: 802 نفر
به روز رسانی:

مشکلات رایج گوشی های اندرویدی و روش حل آنها

 

1- مشکل ارسال نشدن پیام‌های متنی :

در این مورد که نیاز به هیچ توضیح اضافه‌ای ندارد، باید قبل از هر چیز از برقراری اتصال وای فای و یا شبکه مخابراتی (بسته به اینکه از کدامیک از این بسترها جهت ارسال پیام استفاده می‌کنید) اطمینان حاصل کنید.حال بر روی پیامی که ارسال نشده لمس کرده و گزینه ارسال دوباره (Resend) را انتخاب نمایید.

مشکلات رایج گوشی های اندرویدی و روش حل آنها

اگر مشکل همچنان پابرجا بود، گوشی خود را یکبار خاموش و روشن کنید و دوباره اقدام به ارسال پیام نمایید و یا اینکه از اپلیکیشن‌های شخص ثالث (تولید شده به وسیله افراد یا شرکت هایی به غیر از خود تولید کننده سیستم عامل) جهت ارسال پیام استفاده کنید.

2- زود خالی شدن باطری موبایل :

خالی شدن سریع باطری یکی از رایج ترین مشکلات موبایل اندروید است. تقریبا از هر 5 کاربر ی نفر با این مشکل مواجه میشود. در پشت این مشکل دلایل بسیاری نهفته است. یکی از بهترین راه حل های این مشکل فعال کردن حالت ذخیره انرژی است که نور صفحه را کم میکند.

شما میتوانید برای حل این مشکل از نرم افزار DU Battery Saver & Fast Charge استفاده کنید. بعلاوه، DU Battery Saver میتواند با حذف app هایی که در پشت صفحه اندروید شما در حال اجرا هستند سرعت شارژ شدن را افزایش دهد.

منو تنظیمات را باز کنید، بر روی لوکیشن کلید کنید و مود ذخیره انرژی را فعال کنید. همیشه از حالت “کاهش شدت نور” استفاده کنید.

و یا اقدام به فلش دستگاه خود یا ریستور نمایید.در نهایت ممکن است مشکل از فرسوده شدن باطری دستگاهتان باشد.

 

3- Google Play Store کار نمیکند :

اگر در اجرای پلی‌ استور با مشکل مواجه شدید، ممکن است یک حافظه‌ پنهان خراب شده وجود داشته باشد. اکثر اوقات، با پاک کردن این حافظه مشکل حل میشود. برای این کار به مسیر Settings/Apps/All بروید. گوگل پلی استور را پیدا کنید و Clear Cache and Data را بزنید و بعد گوشی را ریستارت کنید.

گاهی ممکن است به طور کل دستگاه شما فاقد Google Play Store باشد.در این موارد احتمال زیاد دستگاه شما سفارش منطقه های خاصی میباشد مانند چین و هنگ کنگ و… که این امکان توسط شرکت سازنده درون گوشی قرار داده نشده است.

 

لطفا مشکلات رایج گوشی های اندرویدی و روش حل آنها را در قسمت نظرات اعلام کنید.

WWW.TOP-GSM.IR


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *