مشکلات نرم افزاری انواع برند تلفن همراه

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 896 نفر
به روز رسانی:

مشکلات نرم افزاری انواع برند تلفن همراه

در مقاله های قبلی در مورد قطعات تلفن همراه و عیب یابی قطعه های تلفن همراه صحبت کردیم،اطلاعات لازم را در مورد این مطالب در اختیار شما عزیزان تاپ جی اس ام قرار دادیم.در این مقاله قصد داریم در مورد مشکلات نرم افزاری انواع برند تلفن همراه توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

 

انواع برند تلفن همراه 

  • برند Samsung
  • برند Huawei
  • برند HTC
  • برند Sony
  • برند LG
  • و…

 

برند Samsung

در تلفن های همراه سامسونگ مشکل هایی مثل هنگ شدن، افت سرعت، بی دلیل خاموش و روشن شدن، Reset شدن تلفن همراه در زمان کار، اشتباه بودن اطلاعات ورودی، به هم ریختن منو و یک طرفه شدن ارتباط، همه اینها مشکلات نرم افزاری هستند که در گوشی های سامسونگ به وجود می آید.

 

مشکلات نرم افزاری انواع تلفن همراه

 

برند Huawei

در این برند طریقه Reset کردن تلفن همراه،در زمانی که روشن است از قسمت تنظیمات می توان انجام داد.زمان خاموش بودن هم می توانید از کلیدهای ترکیبی صدا بالا و کلید Power استفاده کنید.

2

برند HTC

در این برند طریقه Reset کردن تلفن همراه در زمانی که روشن است از قسمت تنظیمات می توان انجام داد.زمان خاموش بودن هم می توانید از کلید ترکیبی ولوم پایین بعلاوه کلید Power استفاده کنید تا مشکل شما حل شود.

مشکلات نرم افزاری انواع تلفن همراه

برند Sony

در تلفن های همراه قدیمی Sony برای Reset کردن در زمانی که روشن است میتوانید با استفاده از تنظیمات انجام دهید.ولی گوشی های Sony در زمانی که خاموش هستند کلید ترکیبی برای Reset  کردن ندارند.در مدل های جدید می توانید اینکار را انجام دهید.اما برای هر مدل کلید ترکیبی خاصی ارائه میشود که می توانید آن را با جستجو از اینترنت پیدا کنید و مشکل خود را حل کنید.

مشکلات

برند LG

در مدل های متفاوت LG می توانید Reset کردن را انجام دهید.اما برای هر مدل کلید ترکیبی خاصی ارائه میشود که می توانید خیلی راحت با جستجو کردن در اینترنت آن را پیدا کنید.

مشکلات نرم افزاری انواع تلفن همراه

 

امیدوارم بنده توانسته باشم با ارائه این مقاله مطالبی را به شما دوستان بیاموزم.

 


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *