همه چی در مورد اندروید ۱۲ گوگل

نویسنده: محمد دانه زن
بازدید: 1050 نفر
به روز رسانی:

همه چی در مورد اندروید ۱۲ گوگل

 

همه چی در مورد اندروید ۱۲ گوگل

 

اگر از عاشقان اندروید هستید، با ما همراه باشید تا در این مقاله هر چیزی که از اندروید ۱۲ گوگل – Android 12 می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

هر سال گوگل یک به‌روزرسانی بزرگ را برای سیستم عامل اندروید خود منتشر می‌کند. سال گذشته این شرکت اندروید 11 را در اختیار میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان قرار داد. اکنون وارد سال ۲۰۲۱ شده‌ایم و امسال نیز نسخه جدید این پلتفرم با نام اندروید ۱۲ منتشر خواهد شد. گرچه هنوز اطلاعات زیادی از آن در دست نیست، اما مواردی را اخیراً به دست آورده‌ایم. به همین بهانه در این مطلب قصد داریم هر آنچه در مورد این محصول شنیده‌ایم و می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

اندروید ۱۲ گوگل کی منتشر می‌شود؟

نسخه ازمایشی عمومی: بین اردیبهشت وخرداد 1400

انتشار نسخه رسمی: بین شهریور و مهر ۱۴۰۰

گوگل معمولاً الگوی مشخصی را دنبال می‌کند: اولین ماه‌های سال میلادی از یک نسخه پیش‌نمایش اندروید مخصوص توسعه دهندگان رونمایی می‌کند. به عنوان مثال، نسخه پیش‌نمایش مخصوص توسعه دهندگان اندروید ۱۱ در فوریه ۲۰۲۰ منتشر شد. انتظار داریم مجدد همین تاریخ امسال هم برای اندروید ۱۲ نیز در نظر گرفته شود. سپس به ماه مه می‌رسیم که گوگل هر ساله میزبان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود موسوم به Google I/O در این ماه است و گوگل نسخه آزمایشی این سیستم عامل را برای تست کردن برخی از ویژگی‌های جدید Android 12 در اختیار عموم قرار می‌دهد. در نهایت، نسخه رسمی اندروید جدید نیز پاییز پیش رو، در ماه سپتامبر منتشر می‌شود.

همه چی در مورد اندروید ۱۲ گوگل

کدام گوشی‌ها زودتر اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند؟

گوشی های پیکسل اول ازهمه اندروید 12 رادریافت می کنند

گوشی های پرچمدار بعدی پیکسل دریافت کنندگان احتمالی بعدی هستند

گوشی های شرکای گوگل هم بعداز این ها اندروید جدید را دریافت میکنند

زمانی که نسخه نهایی اندروید ۱۲ عرضه شود، اولین گوشی‌هایی که آن را دریافت می‌کنند، سری محصولات پیکسل خود شرکت گوگل هستند. به عنوان مثال اندروید ۱۱ در زمان انتشار فقط برای پیکسل ۲ و مدل‌های جدیدتر عرضه شد. همچنین دستگاه‌هایی با برند وان پلاس، شیائومی، اوپو و ریلمی نیز آن را دریافت کردند.

نام اندروید بعدی، اندروید ۱۲ است؟

بله، گوگل این نام را در سال ۲۰۲۰ تأیید کرد.

گوگل در سپتامبر گذشته، در یک پست وبلاگی برای توسعه دهندگان خودش تأیید کرد که نسخه بعدی اندروید، اندروید ۱۲ نام خواهد داشت.

همه چی در مورد اندروید ۱۲ گوگل

آیا باید منتظر امکانات جدیدی در اندروید ۱۲ باشیم؟

از نظر امکانات، هنوز اطلاعات زیادی از به‌روزرسانی Android 12 وجود ندارد. بنابراین ما همه‌ی گزارش‌های تأیید شده، فاش شده و شایعات را باید مثل پازل کنار هم بچینیم.

دسترسی آسوده‌تر و امن‌تر به دیگر فروشگاه‌های اپلیکیشن

گوگل در یک پست وبلاگی پاییز پیش رو اعلام کرد که اندروید ۱۲ بیشتر از هر زمان دیگری استفاده از دیگر فروشگاه‌های اپلیکیشن روی دستگاه‌های اندرویدی را آسان‌تر می‌کند، در عین حال باید مراقبت‌های امنیتی اندروید هم رعایت شود. البته گوگل جزئیاتی از معنی و چگونگی فعالیت این فروشگاه‌های اپلیکیشن مستقل را ارائه نکرده است. فرض ما بر این است که شما قادر خواهید بود اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را با رعایت نکات امنیتی از دیگر فروشگاه‌های اپلیکیشن به جز پلی استور نیز دریافت کنید.

بروزترین اخبار در top-gsm.ir

 


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *