حذف گوگل اکانت هواوی  NMO-L31

حذف گوگل اکانت هواوی NMO-L31


فروشنده: فرهاد یوسفی
بازدید: 2017 نفر
به روز رسانی:

حذف گوگل اکانت هواوی NMO-L31 اندروید ۷

Huawei GT3 NMO-L31

FRP چیست؟

FRP مخفف Factory Reset Protection هست.

FRP یک قابلیت مفید برای گوشی های آندرویدی است که به شما کمک می کند که اطلاعات شما در امان باشد وقتی تلفن همراه شما دزدیده شد و یا گمش کردید اما مشکل از آنجا آغاز می شود که در ایران زیاد به Gmail ی که داخل گوشی وارد می شود بها داده نمی شود. چون یا شخص دیگری آن را برای افراد می سازد و یا مثلا برای نرم افزار خاصی آن را می سازند و بعدا فراموش می کنند چه چیزی وارد گوشی شده است.

FRP یک راه حل امنیتی است. قبلا به راحتی میشد ،اگر گوشی به سرقت می رفت ،از طریق دکمه های سخت افزاری تلفن همراه آندرویدی را به تنظیمات کارخانه برگرداند و از آن استفاده کرد. اما با آمدن FRP کار خیلی سخت شده است. بعد از ریست یا فلش گوشی از شما ، جیمیل و رمز آن را می پرسد و تا زمانی که آن را به درستی وارد نکنید گوشی بالا نمی آید و روی همان صفحه می ماند.

این قابلیت از آندروید Lolipop (آندروید۵) شروع شد.این قابلیت چیز خوبی است ، باعث میشود که وقتی گوشی شما دزدیده شد سخت تر بتوان از آن استفاده کرد.اما چیزی که داستان را پیچیده می کند این است که گاهی گوشی به صورت دست دوم معامله می شود و شخص فراموش می کند که جیمیلش را از روی گوشی بردارد . خریدار به فروشنده دسترسی ندارد و اقدام به ریست می کند. حال چه باید کرد؟

یا گاهی خود مالک گوشی (مثل شرایطی که در ایران هست و در بالا توضیح دادم) جیمیل خود را فراموش می کند. در اینجور شرایط چه باید کرد؟

خبر خوب این هست که FRP قابل هک کردن هست و هنوز اونقدر پیشرفته نشده که نتوان آن را دور زد.

در فروشگاه ما روش های دور زدن FRP بعضی از مدل ها قرار داده شده. بسته به مدل گوشی خود اگر مشکل FRP پیدا کردید، می تونید آموزش را خریداری و دانلود کنید و مطمئن باشید که اگر مراحل را دقیق گام به گام بروید مشکلتان حل خواهد شد.

Huawei GT3 NMO-L31

محصولات دیگر

1396/09/27
قیمت: 15000 تومان
حجم : 32MB
نظرتان را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. atef

    کاربر سایت

    اصلا وارد مرحله شروع هم نشد

    • farhad20

      کاربر سایت

      با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید