داستان ما

همه چیز از سال 1392 شروع شد.همراه تنی چند از دوستان انجمن گفت و گو در زمینه تعمیرات موبایل را احداث نمودیم.با خدماتی کاملا رایگان !

زمان گذشت شبکه های اجتماعی توسعه چشمگیری پیدا کردند. و انجمن ها غیرکاربردی شدند. و ما نیز برای ادامه راه خود باید چاره اندیشه میکردیم.

باید آنچه که نیاز و خواست جامعه تعمیرکاران بود را براورده میساختیم .
و آن چیزی نبود جز ارایه خدمات آموزشی با سرعت بالا که برآن شدیم و تاپ جی اس ام را احداث نمودیم.

هر سال بزرگ و بزرگ تر شدیم . و در دل تعمیرکاران موبایل بیشتر و بیشتر جا باز کردیم.توانستیم یار هادی بسیاری از تعمیرکاران عزیز کشورمان شویم.

امروز با گذشت و پیمودن سالها تجربه و سختی به این افتخار که تنها مجموعه ارائه دهنده کلیه خدمات موبایل با بیش از 30 کارشناس تبدیل شده ایم.

و در این مسیر چندساله همواره رضایت مردم هدف ما بوده.

 

همواره نبود خدمات ناب تعمیراتی موبایل در کشور عزیزمان ایران دغدغه ما بوده 

و همچنین وابستگی تعمیرکاران موبایل کشور به سایت ها و واحد های خارجی

فلذا برآن شدم تا بتوانیم به کمک شما مردم عزیز خصوصا قشر زحمت کش تعمیرکار موبایل کشور فضایی را در داخل کشور عزیزمان ایجاد نماییم در جهت:

  • قطع وابستگی به کشورهای خارجی و خودکفایی
  • تولید علوم جدید در این عرصه با خدماتی ناب
  •  ارتقا سطح علمی تعمیرکاران کشور
  • ارایه راه کارهای به روز و جدید و برتر

درباره مجموعه ما

تاپ جی اس ام با توجه به علم و دانش ایرانی و همکاری تنی چند از مهندسین نرم افزار ایرانی ، برنامه نویسان ایرانی، سخت افزارکاران حرفه ای موبایل و متخصصین حوزه موبایل فعالیت عمومی خود را با هدف افزایش کیفیت ارایه کلیه خدمات موبایلی در کشور آغاز کرده است. تاپ جی اس ام با در اختیار داشتن کادر مجرب ، بدون وقفه به پشتیبانی کاربران خود مشغول است. اولویت اول تاپ جی اس ام ، ارائه ی بهترین خدمات با کیفیت عالی و با هزینه های معقول می باشد. متخصصین با تجربه ما، با کمال افتخار شما را تا رسیدن به اهدافتان همراهی نموده، و با استفاده از تکنولوژی های سریع و مدرن، در کشور ایران، یکی از پایدارترین و بهترین خدمات  ها را برای شما به ارمغان می آورند. بدون شک شما نیز می توانید، با پیوستن به جمع مشترکین گرامی ما، نهایت کیفیت و ارایه خدمات را تجربه نمایید.

التماس دعا