حذف گوگل اکانت Huawei -honor8- p8 – p9 Lite

حذف گوگل اکانت Huawei -honor8- p8 – p9 Lite


بازدید: 3071 نفر
به روز رسانی:

حذف گوگل اکانت Huawei –honor8p8p9 Lite

آخرین نسخه امنیتی اندروید ۷ 

بدون استفاده از ابزار یا باکس

بدون نیاز به کامپیوتر

اگر شما هم صاحب گوشی اندرویدی باشید که ورژن اندروید آن بالاتر از ۵ باشد بد نیست در مورد قفل FRP این نکات را بدانید تا بعدا اگر گوشی را فلش یا از طریق ریکاوری مود آن را وایپ کردید به مشکل برنخورید. (نکته مهمی که در صورت نادیده گرفتن آن خرج نسبتا بالایی روی دستتون میزاره).

قفل FRP یا (Factory Reset Protection)

شرکت گوگل پس از عرضه اندروید ورژن ۵ یک سیاست امنیتی را جهت جلوگیری از استفاده افرادی غیر از مالک گوشی در اندروید تعبیه کرده که اصطلاحا به آن قفل FRP گفته میشود.

فایده قفل FRP چیست؟

اگر خدای ناکرده گوشی شما سرقت شود و قفل صفحه نمایش (الگو، پین یا رمز) آن فعال باشد خب مسلما سارقان برای استفاده از گوشی باستی آن را فرمت کنند که با اینکار زمانی که گوشی در حال راه اندازی اولیه است صفحه ای ظاهر میشود که بایستی جیمیل و رمز عبوری که قبلا برای گوشی تعریف شده را وارد کرد خب مسلما اگر شما مالک آن گوشی نباشید به صورت معمول نمیتوانید از این سد امنیتی عبور کنید و از گوشی استفاده کنید.

چگونه قفل FRP فعال میشود؟                             حذف گوگل اکانت Huawei -honor8- p8 – p9 Lite

زمانی که شما روی گوشی خود (در قسمت حسابها) جیمیلی را ست کنید به صورت خودکار قفل FRP گوشی فعال میشود و بایستی جیمیل و رمز عبور را به یاد داشته باشید تا بعدا اگر زمانی گوشی را فلش و یا بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام دادید هنگام راه اندازی اولیه از شما جیمیلی که برای گوشی تعریف کرده اید را درخواست میکند. همچنین میتوانید قبل از فلش حساب جیمیل خود را از قسمت تنظیمات و حسابها پاک کنید تا پس از فلش کردن دیگر نیاز به وارد کردن حساب جیمیل نداشته باشید. این کار زمانی مفید است که شما پسورد جیمیل خود را فراموش کرده اید و به تنظیمات گوشی هم دسترسی دارید با حذف جیمیلتان از قسمت حسابها پس از فرمت گوشی دیگر از شما جیمیل درخواست نمیشود.

لطفا مشکلات و نظرات خود را در مورد این محصول در قسمت دیدگاه کاربران عنوان کنید تا پاسخی که به شما میدهیم برای سایر مصرف کنندگان نیز مورد استفاده گرددافرادی که دیدگاه های خود را ثبت کنن در مراتب بعدی دارای امتیاز بیشتری هستند برای ساپورت و آموزش

Huawei P8lite

دیگر محصولات

تیم قدرتمند پشتیبانی ما تا آخرین لحظه در کنار شما خواهند بود

1396/07/12
قیمت: 13000 تومان
حجم : 150MB
نظرتان را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.