فایل فلش فارسی LG K10 2017 M250E اندروید ۸.۰.۰

فایل فلش فارسی LG K10 2017 M250E اندروید ۸.۰.۰


فروشنده: saeid.agharazi
بازدید: 3539 نفر
به روز رسانی:

فایل فلش فارسی LG K10 2017 M250E اندروید ۸.۰.۰

فایل فلش فارسی LG K10 2017 M250E اندروید 8.0.0

فایل فلش فارسی LG K10 2017 M250E اندروید ۸.۰.۰

تست شده و بدون مشکل

تست شده توسط تیم قدرتمند جی اس ام برتر

TOP-GSM.IR

فارسی : منو و کیبورد 

رایت با LGUP

اندروید ۸

بیلد ۲۰A

فایل فلش فارسی LG K10 2017 M250E اندروید ۸.۰.۰

دانلود رام رسمی و فایل فلش گوشی الجی K10   اندروید ۸.۰ برای  M250E  با لینک مستقیم  در این پست ارائه میشود

سری جدید گوشی‌های میان‌رده‌ی شرکت «ال‌جی» با نام‌خانوادگی K شناخته می‌شوند. این سری گوشی‌ها در چند مدل با سخت‌افزار‌های مختلف روانه‌ی بازار شده‌اند. اگرچه این گوشی‌ها از نظر اندازه‌ی نمایشگر و طراحی ظاهری، تفاوت‌های کمی باهم دارند، عمده تفاوت آن‌ها در بخش سخت‌افزار و امکانات است. گوشی «ال‌جی کی۱۰ دو سیم‌کارت» (LG K10 Dual SIM) جزو گوشی‌های میان‌رده‌ای است که مشخصات و امکانات قابل‌قبولی در مقایسه با سایر گوشی‌های این سری دارند. ال‌جی K10 با پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی ۴G، مجهزشدن به سخت‌افزار و مقدار رم کافی و مطلوب برای انجام امور روزانه، نمایشگری بزرگ و باکیفیت، دو دوربین برای عکاسی افراد عادی و تجهیزش به جدیدترین نسخه‌ی اندروید، انتخابی سنجیده است. استفاده از تراشه‌ی میان‌رده‌ی مدیاتک به همراه ۲ گیگابایت رم علاوه‌بر اینکه انجام کار‌های روزانه را برای کاربر تضمین می‌کند، به وی امکان می‌دهد تا به اینترنت پرسرعت نسل چهارم متصل شود؛ همچنین انجام بازی‌های نسبتا سنگین را هم ممکن می‌کند تا کاربران K10 از این بابت هم خیال راحتی داشته باشد. برای ال‌جی K10 چیزی در حدود ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته ‌شده که با کارت حافظه‌ی جانبی تا ۳۲ گیگابایت دیگر قابل‌ افزایش است. باقی امکانات ارتباطی مثل Wi-Fi، بلوتوث و رادیو هم برای کاربران این گوشی فراهم ‌شده است. یکی از مواردی که می‌تواند فروش یکی از جدید‌ترین میان‌رده‌های ال‌جی را بیشتر کند، نمایشگر آن است. نمایشگری باکیفیت و شفاف از نوع LCD که تراکم ۲۷۷ پیکسل بر اینچ دارد؛ همچنین با استفاده از فناوریIPS، دیگر نگران دیدن محتویات این نمایشگر ۵.۳اینچی از زاویه‌های مختلف نخواهید بود. نمایشگر ال‌جی K10 با نسل سوم از محافظ‌های گوریلا گلس پوشانده شده و می‌تواند تا ۵ لمس را به ‌صورت هم‌زمان پاسخگو باشد. برای این گوشی میان‌رده، دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته‌ شده است که می‌توانند تصاویر مطلوبی را برای کاربر ثبت کنند؛ تصاویری که برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی، به اشتراک‌گذاری تصویر و ثبت خاطرات مناسب‌اند. دوربین اصلی به فلشی از نوع LED مجهز شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اندروید مارشمالو و باتری لیتیوم‌‌یون آن با ظرفیت مطلوب ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. اگر به دنبال میان‌رده‌ای باکیفیت ساخت بالا و طراحی جدید همراه با امکاناتی مثل دوربین اصلی ۱۳مگاپیکسلی، نمایشگر ۵.۳ اینچی با تراکم ۲۷۷ پیکسل بر اینچ، سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی مدیاتک MT6753 به همراه ۲ گیگابایت رم، امکان استفاده از دو سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی جانبی، مجهزشدن به اندروید مارشمالو و داشتن باتری ۲۳۰۰میلی‌آمپرساعتی هستید؛ ال‌جی K10 با توجه به بازه‌ی قیمتی‌اش یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

به هنگام دانلود این رام به مشخصات شماره مدل و ورژن رام توجه داشته باشید.    فایل فلش فارسی LG K10 2017 M250E اندروید ۸.۰.۰

فریمور های ارایه شده دستگاه های الجی به صورت نسخه های اندروید ارایه نمی شود و صرفا به صورت ورژن (نسخه رام) ارایه می شوند مثل رام گوشی های هوآوی که به صورت بیلدنامبر ارایه می شوند.(ارایه شدن رام به صورت ورژن دلیل بر این نیست که رام نسخه اندروید ندارد ، این رام ها نیز نسخه اندروید دارند و ممکن است در رام های ورژن جدید نسخه اندروید آن نیز اپدیت شده باشد.) قبل از دانلود حتما توجه کنید که ورژن قرار داده شده در جدول مشخصات با ورژن گوشی شما یکی یا بالاتر باشد.

فایل فلش فارسی LG K10 2017 M250E اندروید ۸.۰.۰

فایل فلش فارسی LG K10 2017 M250E اندروید ۸.۰.۰

1397/09/05
قیمت: 15000 تومان
حجم : 1.5 گیگ
نظرتان را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. mohsen

    مهمان

    قیمت ها خیلی بالا می باشد

    • saeid.agharazi

      کاربر سایت

      سلام قیمت ها براساس نظرسنجی کاربران گذاشته شده