متد جدید روت تمام گوشی های سامسونگ بدون مشکل شبکه

متد جدید روت تمام گوشی های سامسونگ بدون مشکل شبکه


بازدید: 1665 نفر
به روز رسانی:

متد جدید روت تمام گوشی های سامسونگ بدون مشکل شبکه

[vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”متد جدید روت تمام گوشی های سامسونگ بدون مشکل شبکه” color=”custom” border_width=”5″ accent_color=”#ffe75a”][/vc_column][/vc_row]

متد جدید روت تمام گوشی های سامسونگ بدون مشکل شبکه

 

[vc_row][vc_column][ult_animation_block animation=”InfinitePulse” animation_duration=”1″ animation_delay=”0″ animation_iteration_count=”1″][vc_column_text]

بدون باکس – بدون ابزار  – راحت و سریع
[/vc_column_text][/ult_animation_block][/vc_column][/vc_row]

[vc_row][vc_column][ult_animation_block animation=”lightSpeedIn” animation_duration=”3″ animation_delay=”0″ animation_iteration_count=”1″][vc_message message_box_style=”outline” style=”round” message_box_color=”orange” css=”.vc_custom_1550856140820{background-color: #ffe75a !important;}”]با سلام خدمت شما عزیزان . امروز قصد داریم روش روت گوشی های سامسونگ تمامی مدل های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تست شده توسط تیم قدرتمند تاپ جی اس ام رو برای اولین برای شما قرار بدیم .

[/vc_message][/ult_animation_block][/vc_column][/vc_row]

توسط این آموزش شما بعد از روت مشکلاتی نظیر :

مشکلات سریال نامبر

مشکلات بیسباند

پرش آنتن

تماس اظطراری

هنگ روی لوگو و آرم

نخواهید داشت.

 

آموزش بسیار گویا و قابل درک برای مبتدی ترین افراد میباشد

*نیاز به دانلود فایل های حجیم نیست.

متد جدید روت تمام گوشی های سامسونگ بدون مشکل شبکه

نکته قابل ذکر اینه که این روش روی برند های دیگر هم جوابگو خواهد بود اما بدلیل اینکه تیم ما فقط روی گوشی های سامسونگ  تست کرده به عوان آموزش سامسونگ ارایه میشود.

متد جدید روت تمام گوشی های سامسونگ بدون مشکل شبکه

آموزش روت تمامی دستگاه های سامسونگ بدون مشکل شبکه

متد جدید روت تمام گوشی های سامسونگ بدون مشکل شبکه

 

روت چیست؟
روت در اندروید به معنی اجازه‌ی دسترسی کاربر به فایل‌های سیستمی اندروید و اعمال تغییرات در آن است.

 

مزایای روت کردن گوشی چیست؟

روت کردن گوشی انبوهی از ویژگی‌ها و امکانات جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد و شاید بتوان گفت متن‌باز بودن اندروید، تنها در صورت روت بودن گوشی اندرویدی معنا پیدا خواهد کرد چراکه نرم‌افزارهای خاصی که برای اندروید ساخته شده‌اند مانند Xposed Installer و… نیاز به روت بودن گوشی و تغییرات فایل‌های سیستمی دارند. با روت بودن گوشی تقریبا همه چیز در سیستم‌عامل اندروید ممکن خواهد بود. از امکانات ساده مانند رنگی کردن استاتوس‌بار گرفته تا تغییر انیمیشن‌های سیستمی گوشی در هنگام مرور یک لیست یا باز شدن پنجره‌ها و… همگی از مواردی هستند که روت بودن گوشی را بسیار ضروری خواهند کرد. مهم‌ترین ویژگی را نیز می‌توان نصب کاستوم‌رام‌ها دانست که به شما اجازه می‌دهد تا رام‌های مختلف مانند سایانوژن را در گوشی خود نصب کنید و هر زمان که مایل بودید به نسخه‌ی جدیدتر یا قدیمی‌تر رام فعلی خود کوچ کنید. برای مثال اگر گوشی شما آپدیت رسمی آب‌نبات‌چوبی را دریافت نمی‌کند می‌توانید با روت کردن و نصب رام سایانوژن ۱۲، این رام را بر روی گوشی خود تجربه کنید. روت کردن گوشی فواید تخصصی بسیاری از جمله Bloatware , OverClock، کنترل کامل CPU و… را نیز دارا است که پرداختن به آن در این مطلب نمی‌گنجد.

 

1397/11/04
قیمت: 25000 تومان
حجم : 20 MB
نظرتان را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.