آموزش دانگرید کردن گوشی های سامسونگ

نویسنده: حسین کاری
بازدید: 2299 نفر
به روز رسانی:

آموزش دانگرید کردن گوشی های سامسونگ

آموزش دانگرید کردن گوشی های سامسونگ

بسیاری از افرادی که گوشی های سامسونگ یا هر گوشی اندرویدی دیگری می خرند می گویند ، وقتی گوشی را خریده اند خیلی سریعتر بوده اما حالا خیلی کند شده است. پس دلیل این اتفاق چیست؟ شرارت اصلی پشت نرم افزار نهفته است، سریعترین و پایدارترین نرم افزار تلفن شما نرم افا نصب شده توسط شرکت سازنده است. بنابراین وقتی تلفن هوشمند گلکسی خود را اپدیت می کنید با کندی و گهگاهی لگ مواجه می شوید. برای حل این مشکل و دانگرید کردن سیسم عامل گوشی خود به پیش فرض لطفا این اموزش را دنبال کنید چون که سیستم عامل پیش فرض گوشی بهترین عملکرد را برای گوشی تان به همراه دارد.(منظور از سیستم عامل پیشفرض آخرین نسخه از نرم افزاری است که توسط شرکت سازنده ارائه دشه است .)

نکته : بنده  هیچ مسئولیتی را در رابطه با مشکلات احتمالی برعهده نمی گیرم.

  1. برای شروع ابتدا باید نرم افزار سیستمی (firmware) مناسب گوشی تان را دانلود کنید.
  2. وقتی که firmware را دانلود کردید در کامپیوتر خود از حالت فشرده خارج کنید.
  3. حالا باید درایور سامسونگ و برنامه odin را نصب کنید.
  4. وقتی دانلود شد از حالت فشرده خارج کنید و بعد exe را بازکنید.
  5. حالا گوشی خود را خاموش کنید و به حالت دانلود (download mode) ببرید. برای این کار کلیدهای پاور، کاهش صدا و هوم را همزمان بفشارید و نگه دارید.
  6. وقتی وارد حالت دانلود شدید لطفا گوشی خود را با کابل به کامپیوتر وصل کنید. اگر اتصال موفقیت امیز باشد پییغامی برروی برنامه Odin دریافت خواهید کرد که به معنی اماده بودن برنامه است.
  7. حالا بر روی گزینه PDA در Odin کلیک کنید و (tar.md5)Firmware را که دانلود و از حالت شرده خارج کرده بودید را انتخاب کنید. بعد از ان بر روی start کلیک کنید و صبر کنید تا روند نصب به پایان  برسد.

 

نظرات خود را در مورد آموزش دانگرید کردن گوشی های سامسونگ با ما در میان بگذارید.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *