آموزش کامل بکاپ با برنامه Titanium Backup pro

نویسنده: حسین کاری
بازدید: 3327 نفر
به روز رسانی:

آموزش کامل بکاپ با برنامه Titanium Backup pro

 توجه : این برنامه نیازمند دسترسی روت میباشد

آموزش کامل بکاپ با برنامه Titanium Backup pro

اگر از ان دسته افرادی باشید که تمایل زیادی به عوض کردنه مداوم  گوشی تلفن همراه ی خود باشید حتما نام برنامه تیتانیوم بکاپ به گوشتان خورده است.

این برنامه یکی از کامل ترین و پر ترفدار ترین برنامه ها در ضمینه بکاپ گیری و تهیه ی نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود بر گوشی های تلفن همراه و تبلت های اندرویدی است !

با این برنامه میتوانید از تمام اطلاعات موجود بر تلفن همراه خود اعم از برنامه ها ؛ بازی ها ؛لینک های مارکت ؛ اطلاعات مرورگر و غیره نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت حذف شدن آنها به راحتی اقدام به بازگرداندن نمایید! اپلیکیشن تیتانویم بکاپ به شما این امکان را می دهد که بدون خارج شدن از بازی ها و برنامه های موجود، از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید و در مموری کارت های مختلف ذخیره کرده یا آنها را بازگردانید و از امکانات دیگر اپلیکیشن از جمله فریز کردن نرم افزارهای مختلف، پاک کردن کش ها، زمان بندی برای گرفتن پشتیبان، گرفتن پشتیبان از تنظیمات جزء به جزء گوشی و غیره استفاده کنید!

یکی از قابلیت های کاربردی نرم افزار تیتانیوم بکاپ باز گرداندن اطلاعات در هر دستگاهی بدون تغییر جزعیات است!

فرض کنید بازی دوست داشتنی و مورد علاقه تان را تا مراحل بالا پیش برده اید و قصد دارید رام گوشی خود را ارتقا و یا به دلایلی گوشی اندرویدی خود را فلش را ریستور کنید یا قصد خرید گوشی جدید دارید ؛ با این کار فایل های ذخیره ی بازی از بین رفته و همه ی زحماتتان به هدر می رود! پس کافیست قبل از ریستور و یا فلش با استفاده از نرم افزار Titanium Backup یک پشتیبان از بازی و تنظیمات آن بگیرید تا بعد از فلش و ریستور این بکاپ دقیقا به شرایط قبلی بازی برگردید و بازی را ازهمان جا و همان مرحله ای که رسیده بودید ادامه دهید!

 

برخی از ویژگی ها، امکانات و قابلیت های Titanium Backup Pro اندروید :

* امکان تهیه ی نسخه ی پشتیبان و بازگردانی از برنامه های عادی به همراه تنظیماتشان

* امکان حذف آسان برنامه های نصب شده توسط کاربر و یا برنامه های سیستمی

* امکان  نگه داشتن چندین نسخه ی پشتیبان از یک برنامه برای کارهای متعدد

* امکان  تبدیل برنامه های معمولی به سیستمی و بالعکس توسط کاربر

*  ادغام بروز رسانی برنامه های سیستمی به داخل رام (ROM)

*  محافظت حرفه ای و قدرتمند از نسخه های پشتیبان در برابر حذف شدن

* دارا بودن امکان بازگرداندن برنامه ها بدون دخالت کاربر و بدون نیاز به تاییدیه

* و ده ها ویژگی خارق العاده ی دیگر ..

 

ما امروز در تاپ جی اس ام کامل ترین ورژن نرم افزار فوق با نام Titanium Backup Pro را برای شما قرار داده ایم که با قیمت ۵ دلار در پلی استوری به فروش می رود و شما می توانید به صورت رایگان از تمامی امکانات آن بهره ببرید!

قبل از اقدام به دانلود نرم افزار و یا مراجعه به ادامه ی مطلب سه نکته ی زیر را بخوانید :

۱ – برای استفاده از نرم افزار Titanium Backup گوشی و یا تبلت اندرویدی شما حتما باید روت باشد.

۲ – برای استفاده از نرم افزار فوق حتما می بایستی اپلیکیشن BusyBox برروی گوشیتان نصب باشد.

۳ – در صورتی که نرم افزار Titanium Backup برروی گوشیتان نصب نشد ؛ نسخه ی قبلی آن را از گوشیتان حذف کنید و اقدام به نصب این نسخه نمایید (اگر نسخه ی قبل نیز پچ شده بود فایل TitaniumBackup_license.txt را از مسیر اصلی کارت حافظه یا گوشی حذف نمایید)

آموزش کامل بکاپ با برنامه Titanium Backup pro :

برنامه را اجرا کنید برای اینکه از برنامه یا بازی نسخه پشتیبان تهیه کنید از بالای صفحه گزینه Backup/Restore را انتخاب کنید.

لیستی از برنامه های نصب شده در گوشی شما نمایش داده می شود که هر کدام نیاز به بکاپ دارد را باید انتخاب کنید پس از انتخاب برای بکاپ گرفتن باید گزینه BACKUP را انتخاب همچنین برای اینکه مجدد برنامه را به حالت قبل برگردانید باید گزینه RESTORE را انتخاب کنید.

آموزش کامل بکاپ با برنامه Titanium Backup pro

 

برای ریستور کردن حالت های مختلف وجود دارد که شما میتوانید تنها فایل Apk را به حالت قبل یا دیتا یا هر دو با هم را به حالت بکاپ گرفته شده در بیارید .

تهیه بکاپ به صورت گروهی

برای اینکه بتوانید به صورت گروهی از فایل ها خود بکاپ تهیه کنید و به صورت گروهی آنها را ریستور کنید  از بالای صفحه گزینه MENU را انتخاب کنید

سپس از قسمت GENERAL گزینه Bach actions را انتخاب کنید

Titanium Backup pro

در قسمت Backup با انتخاب گزینه Backup all user apps + system data میتوانید از تمام برنامه های نصب شده همراه با دیتا نسخه پشتیبان تهیه کنید

Titanium Backup pro

همچنین برای اجرای بکاپ های گرفته شده به صورت گروهی از قسمت Restore سپس انتخاب گزینه Restore all apps with data با مشخص کردن نوع ریستور که فایل apk یا دیتا یا هر دو را بازیابی کنید.

فایل های بکاپ در پوشه  TitaniumBackup ذخیره خواهد شد که شما فایل با توجه به پکیج برنامه نام گذاری خواهد شد معمولا برای هر بزنامه سه تا فایل ایجاد می شود در صورت تهیه بکاپ کامل که برای بازیابی مجدد یا ارسال برای دوستان باید هر سه فایل را در اختیار داشته باشید .

توجه کنید که برای اینکه تمام قابلیت های برنامه برای شما فعال شود نیاز هست که گوشی اندروید شما روت شده باشد برای روت کردن دستگاه خود میتوانید از کینگ روت استفاده کنید.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *