آنچه نیاز است درباره سایت های فروش فایل بدانید

  • نویسنده : مدیر سایت
  • بازدید: 657
  • به روزرسانی :

با سلام خدمت کاربران عزیز

بنده مدت چند سالی است که در زمینه ارایه خدمات موبایل به تعمیرکاران در بستر وب فعال میباشم.

آخرین فعالیت بنده در سایت تاپ جی اس ام میباشد.در این مدت با جملات و گفت و گوهای کاربران زیادی روبه رو شده ام.

جملاتی تکراری! و ناخوشایند.

فایل خریدم جواب نداد- کسی پاسخ گو نبود-پولم برگشت ندادن- فایلش مشکل داشت-کپی کاره .و…بسیاری جملات این چنینی….

این جملات واقعا حق شماست!

متاسفانه عده ای افراد سودجو با داشتن ۴ تا فایل روی کامپیوتر خودشان ( داشتن مهم نیست یه هارد ۱۰ترا هم بفرستید تو یه روز پرش میکنیم و میفرستیم براتون) اقدام به احداث سایت فروش فایل میکنند.

بدون اینکه تجربه کافی داشته باشند.بدون اینکه حتی گاها سررشته ای از تعمیرات موبایل داشته باشند.

و بدتر از همه اینکه اصلا نیستند جواب مردم رو بدهند!طرف خودش کارش چیز دیگه است.یه سایتی زده و ولش کرده و اخر شب میاد دخلش میشماره و میره خخخخ

تعمیرکاری که چشم انتظار یه مشتری بوده حالا تو این بازارهای رقابتی فایل هزینه میکنه و میخره و استفاده میکنه و جواب نمیگیره ناچار میشه بره سراغ سایت دیگه ای یا همکارای دیگه یا کلا رد کنه یا خودش با تفکر خودش و یا هر راه چاره ای دیگه ای که به ذهنش میرسه رو انجام بده.

اون شخص چقدر ناراحت…

اما صاحب اون سایت چقدر خوشحال… شب میاد دخلش میشماره و میره.

بگزریم از اون دسته هایی که حتی فایلشون گوشی مردم خاموش میکنه و یا مشکلات دیگه ای هم ایجاد میکنه.این جور داستان ها باعث شده تقریبا دیدگاه تعمیرکاران تغییر پیدا کنه و همه رو به یک چشم نگاه کنند.

البته این مطالب درمورد همه سایت ها نیست بگیم فقط ما خوب بقیه بدهستند. نه واقعا سایت هایی هستند که با جان و دل در تلاش هستند.

و اما تاپ جی اس ام

متاسفانه دیدم چنین برخوردهایی مشتری ما با ما داشته است.

اما عزیزان بهتر است در مورد تاپ جی اس ام بیشتر بدانیدتا چنین مشکلاتی برای شما ایجاد نشود:

ما سعی نموده سیستم منظم مدیریتی را تشکیل بدهیم.سیستمی که در حال حاضر متشکل شده است از دپارتمان های مختلف:

واحد پشتیبانی

۳۰ کارشناس با تجربه و متخصص در زمینه تعمیرات که این عزیزان در دوسته کارشناس های عمومی و کارشناس های متخصص دسته بندی شده اند.که این واحد توسط سرپرست واحد فنی اداره میگردد.

واحد فروش

جهت رسیدگی به امورمالی

واحد کنترل کیفی خدمات

دپارتمانی از جنس خودتان و هم صدای خودتان جهت پیگیری شکایات و مشکلات

واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی

ایجاد گردیده است جهت تعامل و حسن رابطه با همه اقشار و خصوصا تعمیرکاران و اطلاع رسانی به مردم درباره خدمات ما

معاونت سایت و در نهایت مدیریت سایت

مشتری های عزیز ما در مرحله اول در صورت داشتن سوال و مشکل چه قبل از خرید و چه بعد از خرید با کارشناس های عمومی در ارتباط باشند.و چنانچه نیاز شد با کارشناس های متخصص نیز گفت و گو نمایند.

اما نحوه پشتیبانی 

ما برای پشتیبانی بهتر سیستم گفت و گو آنلاینی در حاشیه سمت راست سایت تعبیه نموده ایم.این سیستم برنامه نویسی قوی دارد و کاملا به دست برنامه نویس های ایرانی ساخته شده است.گاها دیده شده که برخی سایت ها به کاربر اعلام میکنند بیا تلگرام بیا واتساپ بیا فلان جا و…
اما کاربر ممکنه رو سیستمش این برنامه ها رو نداشته باشه و برای گفت و گو مدام بین تلفن همراه خودش و کامپیوتر خودش در حال جابه جایی باشه
که ما این کار نکرده ایم و در واقع از همون مکانی که خرید انجام داده اید از همان جا نیز پشتیبانی راحت دریافت نمایید.

و همچنین برخی کاربران که عادت کرده اند به برنامه های گفت و گویی چون تلگرام و واتساپ و… آنها نیز میتوانند شماره تماس کارشناس را ذخیره نمایند و به وی پیغام بدهند.

اما باید توجه داشته باشید شماره تلفن همراه آن سوی خط خط فقط یکنفر پاسخ گو شما است. اما گفت و گو انلاین سایت چندین نفر کارشناس در حال دیدن مکالمات شما هستند و پاسخ دهی سریعتر انجام میگردد. که این انتخاب به خودتان بستگی دارد.

پشتیبان جواب درستی نداد!!

عزیزان قبلا هم مطرح شد که پشتیبان های سایت ۳۰ نفر هستند چنانچه یکی جواب درستی نداد پشتیبان دیگه ای رو انتخاب نمایید. و از پشتیبان متخلف هم میتونید در سیستم داخلی ما شکایت کنید از طریق
کنترل کیفی سایت
معاونت سایت
مدیریت سایت
و همچنین از طریق پر کردن فرم شکایت  ما به شکایات شما حتما رسیدگی خواهیم کرد و در اولیت های کاری ما قرار دارند.

ساعات پشتیبانی سایت از ۸ صبح لغایت ۲۳ میباشد.خارج از این ساعات پشتیبانی همچنان برقرار است.در قسمت پشتیبانی آنلاین سایت ولی با سرعت کمتر

و عزیزان فایل های تاپ جی اس ام قطعا تست میشوند در ابتدا سپس در سایت قرار میگردند.اما همان طور مستحضر هستیدبه هزار دلیل مختلف مشکل و خطا و هر چیزی دیگه ای ممکنه وجود داشته باشه از این رو تیم پشتیبانی ما به همین منظور آماده پاسخ گویی به شما میباشد.

چنانچه نظری و سوالی دارید در قسمت نظرات مطرح بفرمایید.

2
دیدگاه بگذارید

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
مدیر سایتمجید زارعی Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
مجید زارعی
مهمان
مجید زارعی

بسیار عالی/ خوبه که همیشه حامی مشتری هستید و در همه امور نرم افزاری کمک میکنید و در تلاش هستید که رضایت مشتری رو جلب بشه .. مجید هستم از همدان

برچسب ها : ,