آموزش استفاده از NFC

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 1092 نفر
به روز رسانی:

آموزش استفاده از NFC

 

در این پست میخواهیم نحوه فعال سازی این تکنولوژی بروی گوشی اندرویدی و نحوه انتقال فایل بین دو دستگاه اندرویدی را برای شما همراهان شرح دهیم. پس تا پایان آموزش استفاده از NFC با وبسایت تاپ جی اس ام همراه باشید.

 

پیشنیازها :

  • داشتن دستگاه اندرویدی با اندروید 4.0 به بالا
  • چک کردن گوشی برای دارا بودن چیپ nfc

برای اینکار میتوانید به تنظیمات بروید و در قسمت wireless & network به دنبال گزینه nfc بگردید و یا بروی باتری یا پشت قاب دستگاه دنبال علامت nfc باشید.

 

طریقه فعال سازی nfc :

از منوی تنظیمات در مسیر more > NFC عبارت NFC را لمس کنید تا فعال شود در این حالت گزینه android beam نیز به صورت خودکار فعال میشود اگر نشد آنرا فعال کنید چون ممکن است برخی از امکانات nfc کار نکند.

 

نحوه به اشتراک گذاری فایل :

بعد از فعال کردن nfc در هر دو دستگاه اندرویدی کافی است تا محتوای مورد نظر خود را که میخواهید منتقل کنید بیاورید و حالا گوشی های اندرویدی را پشت به پشت هم بچسبانید، در این حین لرزشی را احساس میکنید و بروی صفحه عبارت Touch To Beam به همراه انیمیشن نقش میبندد روی آن بزنید و میبینید که فایل و یا محتوای مورد نظر در حال انتقال از گوشی فرستنده به گوشی گیرنده هست و کار تمام است.

 

آموزش استفاده از NFC

اما محتواهای قابل انتقال میتواند هرچیزی باشد به عنوان مثال شما میتوانید عکس ، ویدیو ، موزیک یا فایل و هرچیزه دیگری را منتقل کنید. حتی شما میتوانید صفحات وب را از طریق nfc به اشتراک بگذارید به این صورت که زمانی که شما صفحه وبی را باز کرده و گوشی مقصد را به گوشی خود میچسبانید بلافاصله صفحه مورد نظر در گوشی مورد نظر باز میشود در واقع در اشتراک گذاری صفحات وب url منتقل میشود.

 

  • سامسونگ آپشن s beam را برای گوشی های خود قرار داده که دارندگان این برند میتوانند از طریق wifi انتقال اطلاعات را با سرعت بسیار بالایی انجام دهند.
WWW.TOP-GSM.IR

 

[echo]topandlt;div style=topandquot;border-radius: 30px; margin: 10px; padding: 10px; background-color: ##b76a6ab3; filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr=#fff4b1 , endColorstr=#fff9d9); background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(#f3cdcf), to(#dd6868)); border: 1px solid #d1111a;topandquot;topandgt; topandlt;div style=topandquot;background: url() right center no-repeat; padding-right: 50px; min-height: 40px;topandquot;topandgt;

فایل های دیگر در وبسایت:

دانگرید سامسونگ G975F | S10 Plus اندروید 11 به 10

روت سامسونگ G388F | Xcover 3 اندروید 5.1.1

topandlt;/divtopandgt; topandlt;/divtopandgt;[/echo]


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *