آموزش تبدیل گوشی موبایل به یک اسکنر قدرتمند

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 1213 نفر
به روز رسانی:

آموزش تبدیل گوشی موبایل به یک اسکنر قدرتمند

 

در گذشته نه چندان دور برای اینکه یک نوشته یا عکس و یا متنی را چاپ بکنیم و یا به داخل کامپیوتر انتقال دهیم ، میبایست از دستگاهی بنام اسکنر استفاده میکردیم ، که برای انجام این کار نیازمند کلی زحمت نصب درایور روی سیستم و اتصال کابل های دیتا و برق بود ، اما امروزه با پیشرفت های زیاد علمی با نصب یک اپلیکیشن روی گوشی هوشمند خود میتوانید همان کار را با فشار دادن یک کلیک ساده با کیفیتی بالاتر انجام دهید .

 

اپلیکیشن Notebloc Scanner App یک برنامه کامل و بی نقص برای اسکن انواع اسناد و یا یادداشت ها مخصوص اندروید می باشد . این برنامه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از هوش مصنوعی به کاربرانش اجازه می دهد ، که به راحتی هر نوع سندی و یا کاغذی را در بهترین کیفیت اسکن کنند و آن را در قالب یک فایل دیجیتالی دریافت نمایند .

 

بر خلاف بسیاری از اسکنر ها که دارای محدودیت های بسیاری هستند این نرم افزار هیچ گونه محدودیتی در استفاده ندارد و قادراست تا بی نهایت سند را در کوتاه ترین زمان ممکن اسکن کنید . در میان تمامی قابلیت های موجود در این اپ شاید بتوان یکی از مهم ترین آن ها را پردازش حرفه ای تصاویر در هنگام ذخیره سازی اطلاعات دانست ، به گونه ای که هیچ سایه ای بر روی تصاویر شما باقی نمی ماند و یادداشت ها با نهایت کیفیت ممکن ذخیره می شوند .

 

 

در هنگام اسکن ، مرز اسناد به صورت کاملا خودکار تشخیص داده می شود و در صورت نیاز می توانید مرز های تعیین شده را به صورت دلخواهتان تغییر دهید . در هنگام پایان کار فایل ها به دو حالت تصویر و یا فایل پی دی اف قابل ذخیره سازی هستند که متناسب با نیازتان می توانید از هر کدام نهایت استفاده را داشته باشید .

 

 

 

امکانات و قابلیت های برنامه  Notebloc Scanner App

 

حذف انواع سایه های اضافی موجود بر روی اسناد

کیفیت بالای فایل های خروجی به نسبت برنامه های مشابه

طبقه بندی اسناد و ویرایش بر اساس تاریخ ایجاد فایل

اسکن هر نوع سند ، یادداشت ، نقاشی و یا کاغذی

اشتراک گذاری اسناد اسکن در سرور های مختلف

شناسایی مرز اسناد به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک

ساخت پوشه برای سازماندهی بهتر فایل های اسکن شده

ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت تصویر و یا پی دی اف

 

 

 

WWW.TOP-GSM.IR

 

 


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *