معرفی انواع لپ تاپ های asus

نویسنده: فرهاد یوسفی
بازدید: 524 نفر
به روز رسانی:

 معرفی انواع محصولات asus

معرفی سری های مختلف لپ تاپ های ایسوس و تفاوت آنها

فهرست مطالب:

  • لپ تاپ ایسوس سری Vivobook
  • لپ تاپ ایسوس سری S
  • لپ تاپ ایسوس سری پرو
  • لپ تاپ ایسوس سری فیلیپ
  • لپ تاپ های زنبوک ایسوس
  • لپ تاپ ایسوس سری s زنبوک
  • لپ تاپ ایسوس سری Chromebook
  • لپ تاپ ایسوس سری ExpertBook
  • لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studiobook

ایسوس از جمله برندهای خوش نام در حوزه ساخت لپ‌تاپ به حساب می‌آید که محصولات متعددی راهی بازار کرده است. تنوع محصولات این شرکت در حوزه لپ‌تاپ و سری‌های مختلفی که این شرکت عرضه کرده این سوال را برای کاربران ایجاد کرده که کدام مدل بهتر است. به همین دلیل تصمیم داریم به معرفی سری های مختلف لپ تاپ های ایسوس و تفاوت آنها بپردازیم. لپ‌تاپ‌های ایسوس در حوزه‌های مختلفی مانند قیمت و طراحی و سخت افزار حرف زیادی برای گفتن دارند. در این مطلب با معرفی سری های مختلف لپ تاپ های ایسوس 

سعی می‌کنیم که شما را در انتخاب راحت‌تر این محصولات کمک کنیم.

  • لپ تاپ ایسوس سری Vivobook

رده محصولات VivoBook شرکت ایسوس را می توان رده ای عادی برای کاربران بخش اداری و خانگی و صد البته دانشجویان عنوان کرد که به دنبال لپ تاپ هایی خوش قیمت و با کارایی بالا هستند.در دسته ویووبوک ها می توان محصولات رده پایین تا رده بالا با پیکربندی کامپیوتر های گیمینگ مشاهده کرد که به این شیوه ایسوس سعی در جذب گستره زیادی از کاربران و رفع نیازهای آنان را با محصولات vivobook کرده است.در خانواده ویوبوک ما شاهد دسته های vivobook، vivobook flip، vivobook pro و vivobook S بوده که هرکدام از این دسته بندی ها شامل محصولات متنوع در سایز های 13، 14، 15 و 17 است و کاربران قدرت انتخاب بین پردازنده های اینتل و ای ام دی را در کنار پردازشگر گرافیکی جداگانه دارند.

  • لپ تاپ ایسوس سری S

یکی از جذاب‌ترین محصولات رده متوسط ایسوس، لپ تاپ‌های ایسوس سری s هستند. خانواده سری s فوق العاده زیبا، سبک و قدرتمند طراحی شده‌اند. این لپ تاپ‌ها از نظر ارزش خرید، جزو محصولات قیمت متوسط بازار هستند، ولی همچنان می‌توان آنها را جز بهترین‌های بازار معرفی کرد.

طراحی لپ تاپ‌های VIVOBOOK S SERIES بسیار ظریف بوده و استفاده از بدنه‌ی آلومینیومی علاوه بر زیبایی، استحکام آنها را نیز بالا برده و کاملاً حس و حال کار کردن با یک لپ تاپ رده بالا و لوکس را به کاربر منتقل می‌کند. در بخش سخت افزاری سیستم نیز قطعاتی به کار رفته که می‌توانند از پس اجراهای حرفه‌ای به نحو قابل قبولی بر بیایند. صفحه نمایش Full HD و دقت رنگ بالا، از دیگر جذابیت‌های لپ تاپ‌های ایسوس سری s هستند. اگر به دنبال یک لپ تاپ زیبا با سیستم سخت افزاری قدرتمند هستید، حتماً بررسی لپ تاپ‌های ایسوس VIVOBOOK S SERIES را نیز در برنامه خود قرار دهید.

  • لپ تاپ ایسوس سری پرو

سری پرو در لپ‌تاپ‌های سری ویووبوک جزو محصولات رده بالا به حساب می‌آیند. این لپ‌تاپ در اندازه ۱۵.۶ اینچ هم راهی بازار شده، اما فعلا خبری از مدل جدید این لپ تاپ نیست. جدیدترین مدل این لپ تاپ با پردازنده نسل ۹ اینتل و کارت گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1650 راهی بازار شده است. برخی مدل‌های این لپ‌تاپ از صفحه نمایش 4K بهره می‌برند و نرخ نوسازی صفحه نمایش آن‌ها به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

  • لپ تاپ ایسوس سری فیلیپ

سری فیلیپ در لپ تاپ ایسوس سری Vivobook به این معنا هستند که کاربران می‌توانند آن‌ها را به صورت ۳۶۰ درجه بچرخانند و از صفحه نمایش به عنوان تبلت استفاده کنند. اگر به دنبال محصولی هستید که هم لپ تاپ باشد و هم تبلت سری ویووبوک فیلیپ همین محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند. سری فیلیپ در ابعاد ۱۱.۶ و ۱۴ اینچ راهی بازار شده‌اند. از نظر سخت افزاری هم می‌توانید سری فیلیپ را با پردازنده نسل ۱۱ اینتل Core i7 یا AMD Ryzen 5000 خریداری کنید.

  • لپ تاپ های زنبوک ایسوس

ایسوس زنبوک جزو محصولات اصلی این شرکت به حساب می‌آیند و افراد زیادی این سری را تهیه می‌کنند. این محصولات نه تنها خیلی پریمیوم ساخته شده‌اند بلکه بسیار سبک و باریک هم هستند. این سری تعادل خوبی میان قدرت و عملکرد و زیبایی به وجود آورده‌اند. لپ تاپ های زنبوک ایسوس هم جزو محصولات میان رده و رده بالا قرار می‌گیرند.

  • لپ تاپ ایسوس سری s زنبوک

لپ تاپ ایسوس سری s زنبوک فعلا تنها یک مدل با نام ZenBook S UX393 دارد. این لپ‌تاپ با نسل ۱۱ پردازنده‌های اینتل راهی بازار شده و از صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی لمسی با وضوح تصویر 3.3K بهره می‌برد. این لپ‌تاپ به شدت سبک است و خیلی راحت می‌توان آن را حمل کرد.

  • لپ تاپ ایسوس سری Chromebook

لپ تاپ لپ تاپ ایسوس سری Chromebook را چند سالی است که در بازار مشاهده می‌کنیم. کروم بوک‌های ایسوس قیمت بسیار مناسبی دارند و بیشتر برای فعالیت‌های دانش آموزی و دانشجویی مناسب است.

لپ تاپ ایسوس سری Chromebook را می‌توانید در اندازه ۱۱.۶ اینچ، ۱۲ اینچ و ۱۵.۶ اینچ خریداری کرد.

لپ تاپ ایسوس سری Chromebook را می‌توانید با پردازنده Intel Celeron، Pentium و حتی نسل ۱۱ اینتل Core i7 و AMD Ryzen 5000 خریداری کرد.

  • لپ تاپ ایسوس سری ExpertBook

لپ تاپ ایسوس سری ExpertBook را بیشتر برای فعالیت‌های تجاری ساخته و سعی کرده این محصول برای فعالیت‌های مختلف مناسب باشد. حتی این مدل از لپ‌تاپ‌های ایسوس از استانداردهای نظامی هم بهره می‌برند و به همین دلیل مقاومت بالایی دارند. این لپ‌تاپ‌ها را هم می‌توان با نسل ۱۱ پردازنده اینتل Core i7 خریداری کرد.

  • لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studiobook

لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studiobook دقیقا برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده و یک سری لپ‌تاپ رده بالا به حساب می‌آیند. این سری از لپ‌تاپ‌ها به شکل خاص افرادی ساخته شده محتواهای مختلف تولید می‌کنند. لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studiobook را می‌توانید در اندازه ۱۵.۶ تا ۱۷ اینچ خریداری کرد. البته این لپ‌تاپ‌ها تنها با پردازنده‌های اینتل راهی بازار شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را با کارت گرافیکی RTX 2060 یا Quadro RTX 3000 یا Quadrod RTX 5000 یا Quadro RTX 6000 خریداری کرد. صفحه نمایش این محصول هم می‌تواند از وضوح تصویر 4K برخوردار باشد.

امیدوارم این مقاله برای شما کار آمد باشد.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *