اهدای جوایز به اپلیکیشن های برگزیده اپ استور اپل در سال ۲۰۲۲

نویسنده: فرهاد یوسفی
بازدید: 675 نفر
به روز رسانی:
اپ استور اپل در پایان هر سال از اپلیکیشن ها و بازی های منتخب با اهداء جوایز، تقدیر می کند.

   اپل در روزهای اخیر، برندگان جوایز اپ استور 2022 را معرفی کرد و 16 برنامه و بازی را که الهام بخش کاربران برای تعامل عمیق تر با جهان، گسترش تصورات خود و ماندن در ارتباط با دوستان و عزیزان بودند، معرفی کرد.

   برندگان امسال، جامعه متنوعی از توسعه دهندگان از سراسر جهان را نشان می دهند، که اپلیکیشن ها و بازی هایشان توسط تیم توسعه دهندگان جهانی App Store اپل،  برای ارائه تجربیات استثنایی و ایجاد تأثیر فرهنگی عمیق، انتخاب شده است.

   تیم کوک، مدیر عامل اپل گفت: «برندگان جایزه اپ استور امسال، تجربیات ما را با برنامه‌هایی که دیدگاه‌های تازه، متفکرانه و واقعی ارائه می‌دهند، دوباره به تصویر کشیدند. این کارآفرینان، از سازندگان انفرادیِ خودآموخته گرفته تا تیم‌های بین‌المللی در سراسر جهان، تأثیر معنی‌داری می‌گذارند و راه‌هایی را نشان می‌دهند که اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها بر جوامع و زندگی ما تأثیر می‌گذارند.»

برندگان جایزه اپ استور 2022 با تیم کوک در اپل پارک جشن گرفتند.

   برندگان امسال نشان دهنده امکانات فراوان در سراسر اپ استور و اکوسیستم دستگاه های اپل هستند.
اپلیکیشن اجتماعی نوآورانه BeReal به کاربران نگاهی معتبر به زندگی خانواده و دوستان خود می دهد و اپلیکیشن تناسب اندام Gentler Streak به کاربران کمک می کند تا تناسب اندام و استراحت را برای حفظ یک سبک زندگی سالم متعادل کنند.Apex Legends Mobile بازی پرطرفدار بتل رویال را به آیفون می آورد.  پازل‌های به یاد ماندنی Moncage به طرز درخشانی با چشم‌انداز بازی می‌کنند، و کارت‌بازی همه‌جانبه Inscryption بازیکنان را با داستان‌گویی تجربی جذب می‌کند.  El Hijo، یک داستان غرب وحشی و بازی مخفیانه با طراحی هوشمندانه است که در صفحه نمایش بزرگ با Apple TV استثنایی به نظر می رسد.  بازی منحصر به فرد Wylde Flowers، در سرویس Apple Arcade بازیکنان را به دنیای جذاب شخصیت‌های متنوع و طلسم‌های جادویی خود دعوت می‌کند، و League of Legends Esports Manager به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تاثیرگذارترین لیگ‌های ورزش‌های الکترونیکی جهان را مدیریت کنند.

 

برنده های جایزه اپ استور اپل سال ۲۰۲۲

 

اپلیکیشن برتر سال برای آیفون: BeReal از شرکت BeReal


اپلیکیشن برتر سال برای آیپد: GoodNotes5 از شرکت Time Base Technology Limited


اپلیکیشن برتر سال برای مک: MacFamilyTree 10 از شرکت Synium Software GmbH


اپلیکیشن برتر سال برای اپل TV : اپلیکیشن ViX از شرکت TelevisaUnivision Interactive, Inc


اپلیکیشن برتر سال برای اپل واچ: Gentler Streak از شرکت Gentler Stories, LLC


بازی ها

بازی برتر سال برای آیفون: Apex Legends Mobile از شرکت Electronic Arts


بازی برتر سال برای آیپد: Moncage از شرکت X.D. Networks Inc


بازی برتر سال برای مک: Inscryption از شرکت Devolver


بازی برتر سال برای اپل TV: بازی EL-Hijo از شرکت HandyGames


بازی برتر سال سرویس Apple Arcade: بازی Wylde Flowers از استودیوی Studio Drydock Pty Ltd


بازی برتر سال اپ استور چینی اپل: League of Legends Esports Manager از شرکت Shenzhen Tencent Tianyou Technology Ltd.


برگزیدگان تاثیرگذار فرهنگی

ویراستاران اپ استور اپل، علاوه بر شناسایی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دستگاه‌های اپل، پنج برنده تاثیرگذار فرهنگی را نیز انتخاب کردند که تأثیری ماندگار بر زندگی مردم گذاشتند و فرهنگ را تحت تأثیر قرار دادند. برندگان امسال، کاربران را تشویق می‌کنند تا عمیق‌تر با احساسات خود درگیر شوند، به طور واقعی با دیگران ارتباط برقرار کنند و به میراث خود و نسل‌های قبل از آن‌ها ادای احترام کنند و در عین حال تصور کنند که چگونه می‌توانند دنیایی بهتر خلق کنند.

• اپلیکیشن How We Feel از پروژه How We Feel project Inc: با ترغیب کاربران به استفاده از آرامش روانی خود، با سهولت چک کردن روزانه، به کاربران کمک می کند تا احساسات دشوار را در قالب کلمات بیان کنند و استراتژی هایی را برای رسیدگی به این احساسات دور از تنش در لحظه ارائه دهد.


• بازی Dot’s Home از شرکت Rise-Home Stories Project: بی‌عدالتی‌های سیستمی مسکن و تأثیرات متعاقب آن در جوامع رنگی را از طریق داستانی متقاعدکننده و متفکرانه، در سفر در زمان، مورد توجه قرار می‌دهد.


• اپلیکیشن Locket Widget از شرکت Locket Labs Inc: که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌های زنده را مستقیماً به صفحه اصلی خانواده و دوستان ارسال کنند، ارتباط صمیمی بین عزیزان را بدون فشارهای رسانه‌های اجتماعی سنتی ایجاد می‌کند.


• اپلیکیشن Waterllama از شرکت Vitalii Mogylevets: باطراحی رنگی و جذابش، به شما نوشیدن آب و در طول روز را یادآوری می‌کند و فرایند هیدراتاسیون بدن کاربر را به چالشهای متنوع می کشد.


• اپلیکیشن Inua – A Story in Ice and Time از شرکت ARTE Experience: یک ماجراجویی جذاب و عرفانی را برای کاربران فراهم می‌کند تا رویدادهای تاریخی را که در عناصر سنت‌های فولکلور و داستان‌های نفس‌گیر می‌بافند، کشف کنند.


   بیش از یک دهه است که اپل در پایان هر سال از بهترین برنامه ها و بازی ها تقدیر می کند. برای تأیید تأثیر تیم های توسعه دهنده برنده، هر برنده یک جایزه فیزیکی با الهام از نماد آبی امضای App Store دریافت می کند. این جایزه که از طریق کاردستی دقیق توسعه یافته است، شامل لوگوی اپ استور است که در آلومینیوم 100 درصد بازیافتی مورد استفاده در ساخت محصولات اپل قرار گرفته و نام برنده در طرف دیگر حک شده است.
   اپ استور که در سال 2008 راه اندازی شد، امن ترین و پر جنب و جوش ترین بازار اپلیکیشن جهان است. این اپ استور که در حال حاضر دارای 1.8 میلیون اپلیکیشن است و بیش از نیم میلیارد نفر در هفته در 175 منطقه از آن بازدید می کنند، موتور رشد اقتصادی جهانی است و تنها در طول سال 2020، “643 میلیارد دلار” صورتحساب و فروش را تسهیل می کند. اپ استور به سازندگان، ایده پردازان، و یادگیرندگان در هر سن و پیشینه ای کمک می کند تا با ابزارها و اطلاعاتی که برای ساختن آینده ای روشن تر و دنیایی بهتر نیاز دارند، ارتباط برقرار کنند.
   برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندگان جایزه اپ استور 2022، از App Store دیدن فرمایید. علاوه بر انتخاب های سرمقاله اپ استور، نمودارهای برترین برنامه ها و بازی های سال و همچنین بازی های Apple Arcade اکنون در دسترس هستند.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *