اولین رندر‌های مطبوعاتی ال جی G8 تینکیو منتشر شد

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 857 نفر
به روز رسانی:

پیش از این شایعات و رندر‌های زیادی از ال جی G8 تینکیو منتشر شده است. چندی پیش شرکت کره‌ای، یک ویدیوی تبلیغاتی برای پرچمدار بعدی‌اش منتشر نمود به تاریخ معرفی و ویژگی خاص این موبایل اشاره داشت. حال  اولین رند‌ر‌های مطبوعاتی این موبایل منتشر شده که تلفن‌ هوشمند مذکور را از زوایی مختلف به تصویر می‌کشد.

طراحی این موبایل تا حدودی در رندر‌های قبلی مشخص شده بود و در رندر‌های مطبوعاتی جدید نیز تغییر مشاهده نشده است. با مشاهده این تصاویر متوجه می‌شویم که نمایشگر این موبایل از بریدگی بالای نمایشگر و لبه‌های گرد بهره می برد.

به نظر می‌رسد این بریدگی محل قرارگیری پروژکتور نقره‌ای، سنسور فرو سرخ و دوربین زمان پرواز باشد. در بدنه‌ی پشتی این موبایل یک دوربین دوگانه، فلش LED و حسگر اثر انگشت دیده می‌شود. در لبه‌های راستی این موبایل نیز کلید پاور، و درگاه قرار گیری سیم کارت تعبیه شده و لبه‌ی سمت چپ محل قرار گیری کلید‌های تنظیم صدا و دستیار گوگل به شمار می‌رود.

علاوه بر این پیشتر گفته شده بود، پرچمدار بعدی ال جی به تکنولوژی صدای زیر نمایشگر مجهز خواهد شد. نبود حفره‌های بلندگو در این رندر‌ها، شایعه‌های قبلی را قوت می‌دهد و احتمالاً از لرزش صفحه نمایش برای تولید صدا استفاده خواهد شد.

ال جی G8 تینکیو از یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۵:۹ بهره می‌برد و به احتمال زیاد ابعادی معادل ۱۵۲ در ۷۲ میلیمتری با ضخامت ۸.۴ میلی متر خواهد داشت. شاید انتخاب باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی موجب شده که ضخامت این موبایل نسبت به پرچمدار قبلی این شرکت کمی افزایش یابد.

پیش از این گفته شده بود که این کمپانی کره‌ای قصد دارد نسخه‌ای از پرچمدار بعدی‌اش را با قابلیت پشتیبانی از ۵G عرضه کند و به همین منظور مجبور است از یک چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ برای آن استفاده کند. از این احتمالاً نسخه‌های معمولی G8 تینکیو نیز از چنین پردازنده‌ای بهره خواهند برد.

 

[echo]topandlt;div style=topandquot;border-radius: 30px; margin: 10px; padding: 10px; background-color: ##b76a6ab3; filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr=#fff4b1 , endColorstr=#fff9d9); background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(#f3cdcf), to(#dd6868)); border: 1px solid #d1111a;topandquot;topandgt; topandlt;div style=topandquot;background: url() right center no-repeat; padding-right: 50px; min-height: 40px;topandquot;topandgt;

فایل های دیگر در وبسایت:

topandlt;/divtopandgt; topandlt;/divtopandgt;[/echo]


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *