تاریخ عرضه MIUI 12 توسط شیائومی اعلام شد

نویسنده: Behzad GSM
بازدید: 1119 نفر
به روز رسانی:

تاریخ عرضه MIUI 12 توسط شیائومی اعلام شد

شیائومی اعلام کرد که عرضه جهانی MIUI 12 در تاریخ 19 مِه برابر با 30 اردیبهشت است. از معرفی MIUI 12 در چین زمان زیادی نمی‌گذرد و نسخه تغییریافته آن جهت عرضه در بازار جهانی آماده انتشار است.

با تاپ جی اس ام همراه باشید

 

گوشی‌های هوشمند شیائومی در چین بدون خدمات گوگل عرضه می‌شوند اما در خارج از چین این‌گونه نیست. همچنین در نسخه جهانی برخی از ویژگی‌های مختص چین در نسخه جهانی MIUI 12 وجود نخواهند داشت.

تا آنجا که اطلاعات به‌دست‌آمده گواهی می‌دهند نسخه جهانی با نسخه عرضه‌شده در چین جز در مواردی که ذکر شد تغییر دیگری نخواهد داشت.

مقداری مشابه MIUI 11  خواهد بود اما شیائومی آن را دستخوش تغییراتی کرده است.

طراحی MIUI 12

با طراحی شروع کنیم. کمپانی برخی آیتم‌ها که مربوط دیزاین MIUI است را تغییر داده است. اول اینکه انیمیشن‌ها مجدداً طراحی‌شده‌اند  و شیائومی اظهار کرده که همچون iOS این انیمیشن‌ها روان خواهند بود.

[echo]topandlt;div style=topandquot;border-radius: 30px; margin: 10px; padding: 10px; background-color: #d5ebfe; filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr=#d5ebfe , endColorstr=#dbeeff); background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(#d5ebfe), to(#dbeeff)); border: 1px solid #cee1ef;topandquot;topandgt; topandlt;div style=topandquot;background: url(https://top-gsm.ir/wp-content/uploads/2019/04/rom-samsung.png) right center no-repeat; padding-right: 50px; min-height: 40px;topandquot;topandgt; کمپانی چینی از فونت Roboto که قابلیت همگام‌سازی پویایی را ارائه می‌کند برای MIUI 12 بهره خواهد برد. این اتفاق در نسخه چینی وجود دارد و امیدواریم در نسخه جهانی در دسترس باشد.

شیائومی در MIUI 12 یک ویژگی دیگر را هم رونمایی کرده است و آن Dark mode 2.0 است. این حالت تیره از 42 اپلیکیشن که به‌صورت پیش‌فرض بر روی گوشی نصب هستند و 20 اپلیکیشن باشهرت جهانی پشتیبانی می‌کند. تطابق‌پذیری پویای فونت در این بخش نیز مشاهده می‌شود.topandlt;/divtopandgt; topandlt;/divtopandgt;[/echo]

مرکز کنترل MIUI 12 نیز دستخوش تغییراتی شده است. درواقع اکنون بیشتر به iOS شباهت دارد اما شما می‌توانید این حالت را به دیزاین قدیمی تغییر دهید. در بخش نوتیفیکیشن نیز شما قادر خواهید بود تا با در اختیار داشتن چندین گزینه ظاهر آن را متحول کنید.

MIUI 12 شاهد بهبود امنیتی خواهد بود

MIUI 12 محافظت امنیتی بهتری را به همراه خواهد داشت. شیائومی برای تحقق این امر از مکانیسم Flare, Barbed Wire, and Mask Privacy بهره جسته است.

هر 3 ویژگی در باب محافظت از اطلاعات خصوصی کاربران هستند.

[echo]topandlt;div style=topandquot;border-radius: 10px; margin: 30px; padding: 10px; background-color: #afffb3; filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr=#afffb3 , endColorstr=#e3f3c4); background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(#afffb3), to(#e3f3c4)); border: 1px solid #d4e8ad;topandquot;topandgt; topandlt;div style=topandquot;background: url(https://top-gsm.ir/wp-content/uploads/2019/05/emmc.png) right center no-repeat; padding-right: 50px; min-height: 40px;topandquot;topandgt;

ویژگی پنجره شناور این کمپانی چینی همچنان وجود دارد و عملکردی بسیار بهتر از گذشته از خود به نمایش می‌گذارد. تمامی اپلیکیشن‌ها قادر به تغییر اندازه خواهند بود و شما می‌توانید با استفاده از حالت PiP ( تصویر در تصویر ) برنامه‌های  موردعلاقه را به کار ببندید.

topandlt;/divtopandgt; topandlt;/divtopandgt;[/echo]

نمایشگر همیشه روشن 2.0 نیز پا به میدان گذاشته که انتخاب‌های بیشتری نسبت به MIUI 11  در اختیار دارد. گزینه‌های تنظیمات و شخصی‌سازی بسیاری برای لذت بردن شما در دسترس قرار دارند.

در این مقاله ، ما تنها به برخی از تغییرات مهم اشاره کردیم.

ارائه شده توسط وب سایت تاپ جی اس ام


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمود
    ادمین

    ممنون از سایت خوبتون…..

  2. محمود
    ادمین

    ممنون از سایت خوبتون