تبدیل گوشی موبایل به موس و کیبورد و کنترل صدای کامپیوتر

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 1098 نفر
به روز رسانی:

آموزش تبدیل تلفن همراه هوشمند به موس و کیبورد

آموزش تبدیل تلفن همراه هوشمند به یک کنترل کامل

 

 

تصور کنید روزی موس و یا کیبورد سیستم شما خراب شده است و یا در مسافرت هستین و دسترسی به لوازم جانبی لپ تاپ خود را ندارید و یا شما در جلسه و یا منزل با فاصله دورتر از رایانه خود هستید و میخواهید اسلایدی و یا آهنگی را از روی آن اجرا یا متنی را تایپ کنید ، در این زمان پیشرفت های علمی به کمک شما آمده تا با وجود گوشی هوشمند خود جای خالی موس و کیبورد را پر کنید و به راحتی نیاز خود را رفع کنید ، مجموعه تاپ سیستم چگونگی انجام این کار را به آسانی به شما آموزش میدهد .

در ادامه آموزش قدم به قدم اینکار را برای گوشی های اندروید ، آی او اس و ویندوز فون در رایانه ها با سیستم عامل  ویندوز و مک آموزش میدهیم .

لازمه انجام این کار همانطور که خدمتتان عرض کردیم یک گوشی هوشمند تلفن همراه و یک شبکه اینترنتی وایفای میباشد و لازمه به ذکر است که انجام این فرایند ، وصل شدن هر دو دیوایس به یک شبکه اینترنتی وای فای می باشد .

برای انجام این کار مراحل زیر را به درستی انجام دهید .

 

مراحل دریافت ، نصب و راه اندازی نرم افزار Remote Mouse

 

برنامه Remote Mouse  برنامه ای رایگان و کامل بوده که برای انجان این نیاز شما میتواند بهترین گزینه باشد . در ابتدا این نرم افزار را از سایت  www.remotemouse.net   با توجه به سیستم عامل دیوایس خود دانلود بفرمایید .

 

 

 

 

سپس روی هر دو سیستم اجرا کنید . در گام بعدی هر دو سیستم را به یک شبکه اینترنتی وای فای متصل کنید ، اگر این روش برای شما پاسخگو نبود ، این نرم افزار برای شما یک کد QR میفرستد ، که از طریق اسکن کردن آن میتوانید به کامپیوتر خود متصل شوید . بعد از اینکه توانستید هر دو دستگاه را به یک شبکه متصل نمایید ، از داخل گوشیتان بر روی اسم کامپیوتر مد نظر خود کلیک کنید تا ارتباط برقرار شود . با دیدن تصویر زیر و حرکت انگشتان خود بر روی صفحه میتوانید نشانگر موس را حرکت دهید .

 

 

 

یکی از مزیت هایی که این برنامه این است که ، شما هم میتوانید از موس و هم از کیبورد استفاده کنید . این برنامه از سیستم عامل های مک ، لینوکس و ویندوز پشتیبانی می کند .

در سیستم های مک، این برنامه از دستور ها و قوانین مشابه ترک پد مک بوک استفاده می نمایید . به این صورت که ضریه زدن با یک انگشت به عنوان کلیک چپ و ضربه زدن با دو انگشت به عنوان کلیک راست محسوب میشود . علاوه بر این میتوانید با دو انگشت صفحه را بالا و پایین برده و عکس ها را بزرگ کنید . در تنظیمات این برنامه میتوانید دستور ها را تغییر داده ، فعال یا غیر فعال کرده و یا سرعت حرکت را تغییر دهید .

از دیگر قابلیت های این برنامه غیر از تبدیل شدن آن به موس و کیبورد، بالا پایین بردن میزان حجم صدا و دسترسی به دکمه پاور و ری استارت و کنترل نرم افزار های Multi Media  می باشد . از دیگر ویژگی این برنامه ، سازگاری با دستگاه های اندروید ، ویندوز فون و ios می باشد .

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Remote Mouse 

 

1 . راه اندازی آسان و رایگان

2 . کم حجم بودن و سازگاری بالا با تمامی دیوایس ها

3 . نصب و اتصال از طریق وای فای

4 . پشتیبانی زبان های مختلف در تایپ

5 . امکان اتصال از طریق QR code

6 . قابلیت تنظیم کردن سرعت حرکت موس

7 . پشتیبانی از سیستم عامل های Mac / Linux / Windows

 

 

 

 

WWW.TOP-GSM.IR

 

 


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *