ترجمه استوری هابه90زبان دنیادرقابلیت اینستاگرام

نویسنده: محمد دانه زن
بازدید: 754 نفر
به روز رسانی:

ترجمه استوری ها به 90 زبان دنیادرقابلیت جدید اینستاگرام

 

ترجمه استوری هابه90زبان دنیادرقابلیت اینستاگرام

کاربران اینستاگرام در سراسر جهان می‌توانند با استفاده از قابلیت جدیدی به نام «دیدن ترجمه» یا «See Translation»، ترجمه متن قرار گرفته در استوری‌ها را به ۹۰ زبان زنده دنیا مشاهده کنند.

با وجود این قابلیت جدید هنگامی که یک متن با زبان خارجی در استوری کاربران شناسایی شود، گزینه جدیدی تحت عنوان «دیدن ترجمه» (See Translation) در سمت چپ بالای تصویر نمایش داده می‌شود که کاربران با انتخاب آن می‌توانند ترجمه متن را مشاهده کنند. اینستاگرام توضیح می‌دهد که این ویژگی جدید در دسترس تمام کاربران جهان قرار خواهد گرفت و در حال حاضر بیش از ۹۰ زبان دنیا را شامل می‌شود تا آن‌ها راحت‌تر با مخاطبان بین‌المللی خود ارتباط برقرار کنند.

حالا به این موضوع میپردازیم ….

 

ترجمه استوری هابه90زبان دنیادرقابلیت اینستاگرام

 

اینستاگرام از قابلیت ترجمه نوشته های درون استوری ها، به صورت رسمی رونمایی کرد. اینستاگرام طی ماه های گذشته، در حال آزمایش این قابلیت بوده است و از چند روز پیش این قابلیت را در دسترس تمام کاربران قرار داده است.

در اینستاگرام گاهی ممکن است کاربران به استوری‌هایی برخورد کنند، که به زبان‌های دیگری نوشته شده باشند و کاربران قادر به خواندن و درک آن نباشد. بنابراین، تاکنون تنها راه برای پی بردن به معنای این استوری‌ها، جست ‌وجوی آن در فضایی خارج از این شبکه اجتماعی بود. اما اکنون و به لطف قابلیتی جدید که به اینستاگرام اضافه شده است، این مشکل برای کاربران بر طرف خواهد شد.

 

ترجمه استوری هابه90زبان دنیادرقابلیت اینستاگرام

 

هم اکنون کاربران اینستاگرام در سراسر جهان می‌توانند با استفاده از قابلیت جدیدی به نام «See Translation»، ترجمه متن داخل استوری‌ها را به ۹۰ زبان زنده دنیا مشاهده کنند.

در آپدیت جدید اینستاگرام، کاربران با انتخاب گزینه «See Translation»، که در پایین ID مخاطبان و در سمت چپ بالای تصویر در استوری ها قرار دارد، می‌توانند ترجمه نوشته هایی که در هر استوری وجود دارد را به زبانی که برای گوشی خود انتخاب کرده اند را مشاهده کنند.

نکته قابل توجه این است که در حال حاضر این ویژگی با صدا کار نمی‌کند و اگر کاربری با زبان خودش در استوری حرف بزند، زیرنویسی برای آن نمایش داده نمی‌شود. اما شاید در آینده نزدیک، این ویژگی نیز در اینستاگرام فعال شود.

لازم به ذکر است که قابلیت «See Translation» از چندین سال قبل، برای نظرات، کپشن‌ها و بیوگرافی در اینستاگرام وجود دارد و اکنون نیز این ویژگی به استوری اینستاگرام اضافه شده است

بروزترین اخبار در top-gsm.ir


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *