ترمیم بوت گوشیهای Qualcomm سامسونگ

نویسنده: Behzad GSM
بازدید: 1854 نفر
به روز رسانی:

آموزش ترمیم بوت گوشیهای Qualcomm سامسونگ با ادین

 

خاموش شدن گوشی بعد از فلش مشکلی است که برای حل آن باید به مبحث ترمیم بوت آشنایی کامل داشت و اما قبل از هر چیز بهتر است ۲ دلیل اصلی خاموش شدن گوشی بعد از فلش را با هم بررسی کنیم :

۱- فلش زدن رام اشتباه و غیر منطبق با مدل دقیق دیوایس

۲- معیوب بودن هارد گوشی : در اکثر مواقع چون معیوب بودن هارد علائمی مشابه نرم افزار دارد یعنی مثلا گوشی خود به خود ریست می شود نرم افزارکار معمولا مجبور است ابتدا گوشی را فلش کند و این فلش زدن در بعضی مواقع امکان دارد به خاموشی گوشی منجر شود.

 

توجه:

این آموزش مختص دوستانی است که در زمینه نرم افزار کار می کنند و اگر در این زمینه تخصص کافی را ندارید توصیه می کنم از این روش استفاده نکنید یا اینکه در حین کار بسیار دقت کنید که مراحل را دقیقا مشابه آنچه که گفته شده انجام دهید در غیر اینصورت مسئولیت و عواقی اینکار به عهده خودتان است.

 

این روش برای گوشی و تبلت های با پردازنده MSM8916 Qualcomm برند سامسونگ میباشد که بعد از فلش دیگر بوت و روشن نمیشوند و حتی به دانلود مود نمیروند. ممکن از بعد از فلش رام به منظور آپدیت یا دانگرید دیوایس شما بوت نشود در این پست روشی برای پردازنده های کوالکام (MSM8916) معرفی میکنیم تا بتوانید دستگاه خود را احیا کنید.

توجه داشته باشید فقط این روش فقط برای پردازنده کوالکام MSM8916 سازگار است.

شروع کار

خوب قبل از هرکاری فایل با نام زیر را از بخش دانلود ها دانلود کنید.

MSM8916_boot_recovery

سپس گوشی سامسونگ روشن را به همراه یک اس دی کارت به دانلود مود ببرید.

توجه: کارت حافظه باید از نوع SDHC یا مدل بالاتر باشد همچنین باید حجم 4 گیگابایت به بالا باشد

ادین را اجرا کنید.

فایل PIT که از این آموزش دانلود کرده اید را در قسمت PIT قرار دهید.و فایل BOOT را در قسمت BL قرار دهید.تیک گزینه T-FLASH را بزنید و استارت کنید.

بعد از اتمام کار مموری را خارج کرده و درون گوشی خاموش قرار دهید.باطری را کامل شارژ کنید و سپس با گرفتن دکمه های ترکیبی در کمال تعجب گوشی خاموش شما وارد دانلود مد میشود و شما براحتی میتوانید مجددا فلش بکنید تا گوشی شما روشن شود. قبل از اتمام کار مموری کارت را خارج نکنید.

شما موفق شدید گوشی خود را ترمیم بوت کنید!

 

موفق باشید 

تاپ جی اس ام


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Majid
    مهمان

    با درود و تشکر از مطالب خوبتون
    این روش برای همه دستگاهای کوالکام سامسونگ کاربرد داره؟؟؟

    • ادمین

      سلام به شرطی که فایل ترمیم بوتش رو داشته باشید بله