حل مشکل درخواست مکرر رمز عبور اپل آیدی

نویسنده: مدیر سایت
بازدید: 1059 نفر
به روز رسانی:

حل مشکل درخواست مکرر رمز عبور اپل آیدی

 

در این مقاله قصد داریم که روش‌هایی را به منظور حل مشکل درخواست مکرر وارد کردن رمز عبور اپل آیدی در آیفون‌های اپل خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

 

1- آیفون خود را ریستارت کنید:

دستگاه را هارد ریست (Hard Reset) کنید. بدین منظور کافیست که دکمه‌های پاور (Power) و هوم (Home) دستگاه را به طور همزمان فشرده و برای چند ثانیه نگه دارید تا دستگاه ریستارت شود.

 

 

2-تنظیمات دستگاه را با استفاده از گزینه “Reset Settings” ریست کنید:

اگر با هارد ریست کردن آیفون مشکل درخواست مکرر وارد کردن رمز عبور اپل آیدی آن رفع نشد، توصیه می‌کنیم که اطلاعات و تنظیمات دستگاه را به کلی ریست کنید.

 

 برای انجام این کارگزینه “General” را انتخاب کرده و پس از آن به بخش “Reset” مراجعه کنید. حال گزینه “Reset All Settings” را انتخاب کنید و با انجام این عمل موافقت نمایید.

 

 

3- بخش‌هایی نظیر App Store، iTunes Store، Purchase Apps و سایر به روز رسانی‌های اعمالی را بررسی کنید:

به روز رسانی اپلیکیشن‌های خود را بررسی کنید. اگر به تازگی اپلیکیشنی را به روز رسانی کرده و با مشکل درخواست مکرر وارد کردن رمز عبور اپل آیدی در آیفونتان مواجه شده‌اید، این احتمال وجود دارد که مشکل ایجاد شده مربوط به همان به روز رسانی باشد.

 

 

 

4- بخش‌هایی نظیر iCloud، iMessage و iFaceTime را بررسی کنید:

ابتدا وارد تنظیمات سرویس iCloud خود شده و حساب کاربری تعریف شده برای آن را کاملا حذف کنید. توصیه می‌کنیم که پیش از انجام این عمل از محتوای آیفون خود یک فایل بک‌آپ یا پشتیبان تهیه کنید.

 

 

5-سیستم عامل آیفون خود را به روز رسانی کنید:

وارد بخش تنظیمات یا همان “Settings” دستگاه شده و گزینه “General” را انتخاب کنید. حال گزینه “Software Update” را انتخاب نمایید تا دستگاه وجود یا عدم وجود به روز رسانی برای سیستم عامل خود را مورد بررسی قرار دهد.

 

 

6-اگر مشکل موجود همچنان رفع نشد چه کنیم؟

اگر مشکل رمز عبور اپل آیدی در آیفون شما با انجام تمام مراحل و روش‌های فوق حل نشد، توصیه می‌کنیم که در ابتدا با کارشناسان topgsm تماس حاصل کنید و از آن‌ها درخواست ارائه راهنمایی‌های تکمیلی را داشته باشید.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *