سامسونگ گلکسی S23 FE اکنون پیش از Galaxy Z Flip 5 و Fold 5 عرضه می شود

نویسنده: محمد دانه زن
بازدید: 521 نفر
به روز رسانی:

بر اساس گزارش جدیدی از یک افشاگر در توییتر، فروش خانواده گلکسی S23 سامسونگ در این ماه به میزان قابل توجهی کاهش یافت. شایعات حاکی از آن است که فروش در سه ماهه دوم کامل (از آوریل تا ژوئن) خط تولید اسلب پرچمدار این شرکت کره ای در مقایسه با آنچه که سال گذشته سری گلکسی S22 مدیریت می کرد، 20 درصد کاهش خواهد یافت. به نظر می رسد که این میزان تقاضای کمتر از حد انتظار از سوی “مصرف کنندگان عمومی” باشد. پذیرندگان اولیه همه دستگاه‌های جدید خود را تا ماه مارس خریداری کردند، و پس از آن ظاهراً بسیاری دیگر نمی‌خواستند جدیدترین و بهترین‌های سامسونگ را خریداری کنند.

این بدیهی است که با ایده آل فاصله زیادی دارد و ظاهراً باعث شد سامسونگ عرضه گلکسی اس 23 FE را به جلو ببرد. اکنون شایعه شده است که این مدل قبل از گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 وارد بازار می شود که طبق گزارش ها قرار است در ماه جولای و اوایل آگوست عرضه شوند.

اگر این شایعه منتشر شود، ممکن است گلکسی S23 FE را در ماه جولای یا حتی زودتر از آن عرضه کنیم. این گوشی افسانه‌ای ماه‌هاست که در شایعات در حال انجام است و اکنون گفته می‌شود که نسخه «مقرون‌به‌هزینه» گلکسی اس 23 است و تنها چند مشخصات آن تغییر کرده است، بنابراین به دوره توسعه کوتاه‌تری نسبت به حالت عادی نیاز دارد.

طبق معمول، ما به شما توصیه می کنیم که همه اینها را با دوز نمک مصرف کنید، زیرا در این مرحله به سادگی یک شایعه تایید نشده است. شایعه شده است که گلکسی S23 FE در همه مناطق دارای پردازنده Exynos 2200 سامسونگ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، 6/8 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی 128/256 گیگابایتی است. در اوایل این ماه، شایعه شده بود که «ماه‌ها پس از» تاشوهای جدید وارد بازار می‌شوند، بنابراین اکنون به نظر می‌رسد که اوضاع به‌طور چشمگیری در این زمینه تغییر کرده است.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *