طراحی کامل گوشی هوشمند راگ فون ۶ ایسوس با درز تصاویر آن مشخص شد

نویسنده: فرهاد یوسفی
بازدید: 416 نفر
به روز رسانی:

گوشی راگ فون 6 ایسوس قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا این گوشی تائیدیه TENAA را دریافت کرده است که مشخصات کامل آن را به ما نشان می‌دهد. این تائیدیه همچنین شامل تصاویری از گوشی است که نشان می‌دهد طراحی آن تفاوت چندانی با مدل قبلی نخواهد داشت.‌

طراحی گوشی راگ فون ۶ ایسوس

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید راگ فون ۶ ایسوس از یک بریدگی هول پانچ‌ مرکزی در بالای نمایشگر بهره خواهد برد و سنسور اثرانگشت آن ظاهرا با نمایشگر گوشی یکپارچه شده است. در پنل پشت گوشی هم‌ یک ماژول دوربین سه‌گانه افقی در گوشه سمت چپ دیده می‌شود که در کنار یک نمایشگر دوم عمودی قرار دارد.

یک نشانگر LED نیز در طرف دیگر این نمایشگر به چشم می‌خورد. لوگوی ROG و‌ برند Tencent Games نیز در قسمت پایین پنل مشاهده می‌شوند. دکمه‌های تنطیم صدا و پاور هم در لبه سمت راست گوشی قرار دارند. این تصویر تقریبا مشابه رندرهایی دوبعدی است که اوایل امسال توسط Equal Leaks افشا شده بود.

مشخصات ROG Phone 6

طبق تائیدیه TENNA، این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز خواهد بود و در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را در کنار رابط کاربری ROG UI اجرا خواهد کرد. دوربین سلفی این گوشی یک سنسور ۱۲ مگاپیکسی و دوربین اصلی پشت آن یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. ‌کارهای پردازشی راگ‌‌فون 6 ایسوس را تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ پلاس در کنار ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت و وظیفه تامین انرژی دستگاه برعهده یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۵ وات خواهد بود. این مشخصات مربوط به مدل استاندارد است و هنوز مشخص نیست که دو‌ مدل دیگر آن یعنی راگ‌فون ۶ پرو و راگ‌فون ۶ Ultimate چه مشخصاتی خواهند داشت.

 


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *