عرضه گلکسی S23 FE با قیمتی کمتر از گلکسی S21 FE

نویسنده: شهاب کوسه لو
بازدید: 786 نفر
به روز رسانی:

براساس گزارش‌های هفته گذشته، سامسونگ گلکسی S23 FE را در سه ماهه آخر سال 2023 عرضه خواهد شد. روز گذشته نیز گزارش دیگری منتشر شد که نه تنها این موضوع را تایید می‌کند، بلکه جزئیات بیشتری در مورد این گوشی به اشتراک می‌گذارد. ظاهراً قیمت گلکسی S23FE تا حدودی کمتر از قیمت گلکسی S21 FE خواهد بود.

ماه هاست که در مورد مشخصات متناقض جانشین Galaxy S21 FE می‌شنویم. اما این اولین‌بار است که اطلاعاتی درمورد قیمت این گوشی به بیرون درز می‌کند.

عرضه گلکسی S23 FE با قیمتی کمتر از گلکسی S21 FE

                                                         عرضه گلکسی S23 FE با قیمتی کمتر از گلکسی S21 FE

مشخصات گلکسی S23 FE

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تراشه اگزینوس 2200 را با استفاده مجدد از آن در گلکسی S23 FE دوباره عرضه کند. جالب است بدانید که سری گلکسی S22 که در اروپا به فروش می‌رسید نیز مجهز به این چیپست بود. این تراشه به دلیل عملکرد ضعیف و کارایی پایین بار‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است. این تراشه برای نسخه جهانی این دستگاه جدید انتخاب شده و این یعنی برخلاف گلکسی S21 FE که در برخی بازارها با تراشه اسنپدراگون عرضه شد، این‌بار سامسونگ به تولید داخلی خود اعتماد می‌کند و شاهد عرضه دو نسخه از این گوشی نخواهیم بود.

البته گزارش جدیدی مدعی است که سامسونگ با ایجاد تغییراتی در طراحی، بهینه‌سازی‌هایی روی تراشه اگزینوس 2200 اعمال کرده است. Galaxy S23 FE اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از نسخه جدید این پردازنده بهره می‌برد.

قیمت

در گزارش اخیر، قیمت گلکسی S23 FE سامسونگ حدود 800000 وون (600 دلار) پیش‌بینی شده است. اگر این اطلاعات واقعیت داشته باشد، گوشی مورد نظر 100 دلار ارزان‌تر از گلکسی S21 FE خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود که این شرکت در صورت موفقیت، بیش از 10 میلیون دستگاه از این گوشی را بفروشد.

سایر جزئیات

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی S23 FE با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ارتقایافته روانه بازار خواهد شد. با این حال، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه پشتیبانی از شارژ 25 واتی را ارائه می‌دهد. همچنین، این گوشی با دو گزینه حافظه 128 و 256 گیگابایتی دردسترس قرار می‌گیرد. میزان حافظه رم نیز 6 یا 8 گیگابایت در نظر گرفته شده است. پیش‌بینی می‌شود که در پاییز یا اوایل زمستان سال جاری شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. گفته می‌شود که گلکسی S23 FE دارای شماره مدل SM-S711x است. این شماره مشابه با دیگر مدل‌های پرچمدار سری S بوده و تا حد زیادی درست به نظر می‌رسد. با این حال باید بیشتر منتظر بمانیم تا اطلاعات دقیق‌تر و بیشتری در مورد این محصول منتشر شود.

 

منبع خبر:

https://www.techtimes.com/articles/289975/20230404/samsung-galaxy-s23-fe-price-cheaper.htm


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *