معرفی انواع مختلف باکس تعمیرات موبایل

نویسنده: مهرداد روشن ضمیر
بازدید: 1110 نفر
به روز رسانی:

معرفی انواع مختلف باکس تعمیرات موبایل

باکس های تعمیرات موبایل در انواع مختلفی وجود دارند و باکسی که برای یک برند طراحی شده برای برند دیگر گوشی قابل کاربرد نخواهد بود. البته برخی از باکس ها مولتی برند بوده و در صورت خریداری این باکس ها می توان به عیب یابی و تعمیرات انواع برندهای گوشی پرداخت اما برای رفع عیب به صورت اختصاصی نیاز است تا باکس مورد نظر آن برند خریداری شده و مشکل گوشی برطرف گردد.

معمولا تعمیرکاران موبایل دارای باکس های مختلفی می باشند تا بتوانند گوشی های مختلف که در برندهای متنوع برای تعمیر نزد آنها آورده می شود را به راحتی عیب یابی و تعمیر نمایند. در ادامه به معرفی انواع مختلف باکس ها و ویژگی های هر یک پرداخته شده است.

معرفی انواع مختلف باکس تعمیرات موبایل

باکس octopus: می توان گفت که باکس اختاپوس یکی از انواع باکس هایی است که کاربرد زیادی داشته و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این باکس برای گوشی با برندهای سامسونگ و ال جی طراحی شده است و عملیات مختلفی توسط این باکس قابل انجام می باشد. از جمله این عملیات می توان به نمایش دادن اطلاعات گوشی خاموش، ریست فکتوری، تغییر دادن کشور سازنده گوشی، ترمیم NVM، به روز رسانی کردن framewar، بازسازی آنتن دهی گوشی، آنلاک کردن، ترمیم بوت، ساخت پشتیبان از نرم افزار داخلی گوشی و … اشاره کرد

معرفی انواع مختلف باکس تعمیرات موبایل

 

باکس Z3X: با توجه به این که گوشی سامسونگ به یکی از برندهای پرطرفدار در سراسر جهان تبدیل شده است باکسی که بتواند این برند را ساپورت و پشتیبانی نماید کاربرد زیادی برای تعمیرکاران موبایل خواهد داشت. باکس Z3X یکی از باکس های محبوب در میان تعمیرکاران موبایل بوده که قادر به پشتیبانی از برند سامسونگ می باشد. فلش کردن گوشی، آنلاک کردن، ترمیم سریال و دیگر خدمات از جمله مواردی است که می توان توسط این باکس بر روی گوشی های سامسونگ انجام داد.

معرفی انواع مختلف باکس تعمیرات موبایل

باکس miracle: از جمله باکس های محبوبی که در کشورهای مختلف از جمله ایران دارای طرفداران بی شماری می باشد باکس میراکل بوده که ابزاری مولتی برند بوده و از برندهای مختلفی مانند شیائومی، هواوی، نوکیا، ایسوس، لنوو، بلک بری، سامسونگ، ال جی، وان پلاس و برندهای دیگر پشتیبانی می کند. چیپ ست های مختلف نیز توسط این باکس ساپورت می شوند و می توان به رفع عیب این چیپ ست ها نیز پرداخت. خدمات نرم افزاری مختلفی مانند رایت فایل فلش، پارتیشن بندی، آنلاک کردن، روت، ترمیم سریال و … قابل انجام است.

باکس sigma: امروزه برندهای چینی بسیاری در بازار موبایل ایران و سایر کشورها وجود دارند که به علت قیمت مناسب و امکانات بالایی که ارائه می دهند طرفداران مخصوص خود را دارند. برای تعمیرات و رفع مشکلات نرم افزاری این برندها از باکس سیگما استفاده می شود. این باکس پشتیبانی از برندهای موتورولا و هواوی را نیز انجام می دهد و با توجه به پر استفاده بودن گوشیهای هواوی، باکس سیگما نیز از جمله باکس های محبوب تعمیرکاران موبایل می باشد.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *