نحوه انتقال اطلاعات گوشی اندروید با فلش

نویسنده: محمد دانه زن
بازدید: 470 نفر
به روز رسانی:

یکی از راه های آسان و بدون دردسر انتقال اطلاعات گوشی، انتقال با فلش یا مموری کارت است؛ در این صورت شاید زمان بیشتری از شما گرفته شود و شاید بعضی از اطلاعات در هنگام انتقال به مشکل بربخورند و فایل ها بلااستفاده شوند. پس سه مورد را حتما رعایت کنید و حواستان باشد که این موارد باعث خرابی و از دست رفتن اطلاعات گوشی شما نشوند.

مورد اول حتما مطمئن شوید که فلشی که در اختیار دارید سالم باشد، فیک یا تقلبی نباشد و سوکت آن درست کار کند که باعث قطعی عملیات انتقال نشود. مورد دوم کنترل کردن شارژ گوشی است که در هنگام کپی کردن دیتا خاموش نشود، چون این کار به شدت برای عملیات انتقال فایل مضر است و به احتمال خیلی زیاد باعث خرابی فایل ها می شود. مورد سوم اینکه هیچوقت و به هیچ عنوان در هنگام انتقال اطلاعات سعی نکنید که فلش را از گوشی جدا کنید، به این دلیل که این کار صد در صد باعث از دست رفتن اطلاعات شما می شود.

 

 

شاید برایتان سوال باشد که چگونه باید فلش را به گوشی متصل کنیم، شما می توانید با خرید یک رابط OTG که قیمت زیادی هم ندارد، به راحتی فلش را به گوشی متصل کنید و اطاعات خود را در آن ذخیره کنید یا فیلم و سریال هایی که دانلود کردید را روی آن بریزید و تماشا کنید تا حافظه گوشی را درگیر نکنید.
از طرفی هم می توانید مموری کارت یا همان کارت حافظه را وارد گوشی کنید و تمام اطلاعات گوشیتان را روی آن کپی کنید و در گوشی ای که جدید است آن را وارد کنید و به راحتی اطلاعات را در دسترس داشته باشید.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *