نحوه نصب کاستوم ریکاوری(Clock Work Mod (CWM

نویسنده: رضا امیرخانی
بازدید: 2702 نفر
به روز رسانی:

نحوه نصب کاستوم ریکاوری(Clock Work Mod (CWM

امروز میخواهیم نحوه نصب کاستوم ریکاوری Clock Work Mod را توضیح دهیم

ما به چند طریق میتوانیم کاستوم رام را نصب کنیم که به 4 روش قابل نصب است.

روش اول:باید ROM MANAGER مخصوص نسخه اندروید گوشی خود را دانلود کنید در گوشی های روت شده شما میتوانید استفاده کنید که باید نسخه پرمیوم این برنامه باشد.

بعد از دانلود و نصب رام منجر این برنامه را اجرا کنید و بعد از اجرای برنامه گزینه Recovery Setup گزینه Flash ClockworkMod را از منو برنامه انتخاب کنید.

بعد کمی صبر کنید تا برنامه بصورت خودکار مدل گوشی شما را شناسایی کند در غیر اینصورت خودتان مدل گوشی  را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب مدل گوشیتان روی Flash ClockworkMod Recovery کلیک کنید تا برنامه شروع به دانلود کاستوم ریکاوری کند.

بعد از اتمام دانلود کاستوم ریکاوری بصورت اتوماتیک روی گوشی شما نصب میشود.

روش دوم:نصب از طریق RECOVER X

این برنامه در محیط ویندوز انجام میشود و نیازی به روت بودن گوشی نیست. حتما باید یو اس بی دیباگینگ USB debugging گوشی را فعال کنید.

ابتدا برنامه RECOVER X   را دانلود و نصب نمایید .بعد از انتخاب مدل گوشی و نوع کاستوم ریکاوری مد نظر بر روی Next  کلیک کنید.

بعد از انتخاب مدل گوشی و نوع کاستوم ریکاوری مد نظر بر روی Next  کلیک کنید.در این مرحله ریکاوری مورد نظر دانلود میشود و بعد از اتمام دانلود روی Next که فعال شده کلیک میکنیم

بعد اتمام فرایند یک متن از هشدار که خود شما مسئول بریک و یا سایر حوادث احتمالی هستین میدهد که با کلیک بر روی Next ریکاوری شما نصب میشود.

روش سوم: از طریق FASTBOOT

در اين روش نياز است حتما بوت لودر ديواس اندرويدي شما آنلاك شده باشد  و فعال بودن USB debugging و نصب  ADB, Fastboot روي كامپيوتر شماست.

اکنون گوشي خود را از طريق كابل USB به كامپيوتر متصل نماييد و گوشي را خاموش كنيد بعد از خاموش شدن گوشي دوباره آن را روشن كرده و به حالت FastBoot  برويد. فایل مورد نظر با پسوند IMG را در داخل پوشه ریخته و با نگه داشتن همزمان كليد Shift از كيبورد روي پوشه راست كليك كنيد و روي گزينه open command window here كليك كنيد تا وارد محيط CMD  شويد سپس در محيط CMD كد زير را وارد كنيد:

fastboot flash recovery ***.img

بجاي ستاره نام فايل  نوشته شود.

روش چهارم:با ODIN مخصوص گوشی های سامسونگ

درایور گوشی را دانلود و نصب کنید. سپس اخرین نسخه نرم افزار ادین را دانلود کرده و اجرا کنید. گوشي خود را توسط كابل يو اس بي به كامپيوتر متصل كنيد و از صحت اتصال آن مطمئن شويد اگر گوشي  درست به كامپيوتر متصل شود خانه اول در نرم افزار اودين سبز  ميشود .

روي گزينه PDA كليك كنيد و مسیر فایل مورد نظر را انتخاب کنید.در تنظيمات برنامه اگر  تيك گزينه  Re-Partition فعال باشد آن را برداريد .

روي گزينه استارت كليك كنيد تا عمليات فلش آغاز شود و اگر اين عمليات موفقيت آميز باشد نرم افزار اودين PASS ميدهد بعد ولوم پایین و پاور را گرفته و بعد سیاه شدن صفحه ولوم بالا و پاور و هوم را گرفته و تبریک ,وارد محیط کاستوم ریکاوری شده اید.

سپاس


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *