نرم افزار موبایل

نویسنده: حسین کاری
بازدید: 1163 نفر
به روز رسانی:

نرم افزار موبایل

نرم افزار موبایل

 

نرم‌افزار موبایل نرم‌افزاری قابل اجرا بر روی گوشی‌های تلفن همراه می‌باشد که معمولاً با حجم کم و در ابعاد صفحه تلفن همراه عرضه می‌شود.معمولاً این نرم‌افزارها با زبان برنامه‌سازی جاوا نوشته می‌شوند که بر روی اکثر گوشی‌های تلفن همراه اجرا می‌شوند؛ ولی تعداد قابل توجهی از این نرم‌افزارها مختص سیستم عامل سیمبین طراحی می‌شوند و فقط بر روی گوشی‌هایی که دارای این سیستم عامل می‌باشند قابل نصب و اجرا هستند.

اخیراً سیستم عامل‌های جدید مانند سیستم عامل اپل موسوم به «آی او اس» که بر روی گوشی‌های آیفون نصب می‌باشد و اندروید که سیستم عاملی مبتنی بر لینوکس می‌باشد نیز عرضه شده اند که طراحی نرم‌افزار برای این سیستم عامل‌ها نیز در حال رشد می‌باشد. نرم افزار موبایل تولید نرم‌افزار تلفن همراه در ایران نیز در حال پیشرفت می‌باشد و بیشتر  نرم‌افزارهای فارسی تلفن همراه در بستر جاوا طراحی می‌شوند تا روی اکثر گوشی‌های تلفن همراه موجود در ایران قابل اجرا باشند.

نرم افزارهای موبایل امروزه به زبان های اندروید و جاوا اسکریپت نوشته می شوند که نقش عمده ای در زندگی بشر امروزی دارند چراکه انجام تمامی کارهای بشر امروز با استفاده از نرم افزارهای موبایلصورت می گیرد.  نرم افزارهای موبایل به جای نیروی انسانی بسیاری از کارها را انجام می دهند.نرم افزار موبایل به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بی شک اندروید طرفداران خاص خود را دارد و معمولا سیستم عامل تلفن هوشمند و یا تبلت ما اندروید است.

اپلیکیشن‌های بسیاری برای این سیستم عامل محبوب ارائه شده است، حال اگر دستگاه اندرویدی دارید توصیه می‌کنیم نرم افزارهای معرفی شده در این بسته نرم افزاری را از دست ندهید، چرا که هر یک از این نرم افزارها یک ابزار کاربردی است و در کارهای روزمره خودمان بیشتر از آنها استفاده می‌کنیم.

نرم افزار موبایل

حتما در موقعیت‌هایی بوده‌اید که نیاز جدی و سریعی به اسکن سندی داشته‌ باشید و به دلایلی همچون نبود زمان کافی یا در دسترس نبودن اسکنر، قادر به ثبت تصویری از سند مورد نظر خود نبوده باشید. حال دریچه فناوری اطلاعات با نرم افزاری دوربین گوشی هوشمند شما را به یک اسکنر حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

با نصب نرم‌افزار CamScanner هر آنچه از یک اسکنر حرفه‌ای نیاز دارید این برنامه آن را برآورده خواهد کرد و قابلیت‌هایی بی نظیر از یک اسکنر را به شما به ارمغان خواهد آورد. برنامه CamScanner بعد از اسکن، کیفیت سند اسکن شده را به بهترین شکل ممکن تبدیل و آن را به یک تصویر اسکن شده واقعی نزدیک‌تر خواهد کرد.

این نسخه از نرم‌افزار کاملا فول می‌باشد که شما می‌توانید از اسناد خود اسکن بگیرید و آن را به فایل PDF و یا فایل تصویری JPEG تبدیل کنید. از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به انتخاب قسمتی از متن برای اسکن کردن، آپلود و به اشتراک گذاری با دوستان، قابلیت اسکن کردن بدون محدودیت صفحات، قابلیت جستجو، الگوریتم‌های هوشمند برای اسکن و چند قابلیت دیگر اشاره کرد.

 

WWW.TOP-GSM.IR


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *