هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا با تراشه M2 از راه می‌رسد…

نویسنده: فرهاد یوسفی
بازدید: 558 نفر
به روز رسانی:

به‌تازگی شایعه‌‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند هدست واقعیت ترکیبی اپل که در واقع دارای هر دو قابلیت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است، ممکن است که دارای ویژگی‌هایی مانند سنسور‌های پیشرفته‌ای برای ردیابی چشم و حرکات دست، دوربین، بند‌های قرار گرفته بر روی سر قابل تعویض و شکلی شبیه به نقاب باشد.
این اطلاعات جدید همچنین ادعا می‌کنند که این هدست دارای دوربین‌های بسیار زیادی است که با استفاده از آن‌ها حرکت‌های دست کاربران را دنبال می‌کند و همچنین تصویری از محیط اطراف را هم به کاربر نشان می‌دهد.
همچنین این گزارش جدید ادعا می‌کند که این هدست دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای برای ردیابی چشم است، از نمایشگر‌های با رزولوشن ۸K برخوردار است و دارای بسیاری از قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌ی دیگر است

به گفته «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ جدیدترین نسخه از هدست #اپل که قادر به پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است، از تراشه پایه M2 به همراه 16 گیگابایت رم بهره می‌برد.

در حالی گورمن به چیپ M2 اشاره کرده که یکی از تحلیلگران مطرح محصولات اپل یعنی «مینگ-چی کو» گفته بود اپل برای این محصولش از تراشه‌ای با توانایی‌های M1 به همراه یک چیپ ضعیف‌تر برای مدیریت داده‌های جمع‌آوری شده از سنسورها استفاده می‌کند.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *